Novi model Toyote GT86 će izvana prepoznati samo dobri poznavatelji ovog automobila jer su izmjene suptilne. Umjestoklasične štap antene postavljena je „peraja“, koja ne samo da izgleda bolje, već i povećava aerodinamičnost. Također, uvedene su dvije nove boje karoserije, srebrna i bijela. U kabini, kontrolna ploča je dobila novi motiv karbonskih vlakana, što joj daje sportsku notu i dojam još više kvalitete.
Toyotini inženjeri su odlučili promijeniti način na koji su dijelovi ovjesa, uključujući stražnje amortizere, povezani na šasiju. To povećava čvrstoću karoserije, pa se postiže bolja upravljivost i brži odziv. Amortizeri su također izmijenjeni. Korištena je nova tehnologija za stabilizaciju i prigušivanje, te su ujedno poboljšali kontrolu trenja i odziv.
Sve ove promjene prije svega utječu na interakciju automobila sa cestom. Za vozača, to znači veću stabilnost prilikom upravljanja i bolju „komunikaciju“ s vozilom. Osim toga, osjećaj za upravljačem je precizniji nego ikada. Sve u svemu, ovjes i upravljanje su u još intenzivnijoj vezi s vozačem, što mu daje dodatnu kontrolu, naročito kada se automobil vozi u granicama izdržljivosti.