Cijene televizijskih prava za prijenose najvećih sportskih događaja su na gotovo nestvarnoj razini. Najveće medijske kuće plaćaju u milijardama, čime mogu čak i uvjetovati kada će se održati koja natjecanja, primjerice na Olimpijskim igrama, kao što je to bio slučaj lani u Rio de Janeiru (NBC je uvjetovao u koje vrijeme će se održati plivačka natjecanja).
Tako je britanska televizijska kuća BT Sport objavila sklapanje novog ugovora za ekskluzivna prava prijenosa nogometne Lige prvaka i Europske lige. Trogodišnji ugovor stoji nevjerojatnih 1,18 milijardi funti (1,36 milijarde eura). Po sezoni je to gotovo 400 milijuna funti, što je rast za 25 posto u odnosu na prošli ugovor BT Sporta i UEFA-e.
BT, prije British Telecom, u žestokoj je borbi za publiku sa Skyjem, a Ligu prvaka prenosi od 2015. Imaju oko 512.000 pretplatnika, dok tijekom sezone nude besplatne prijenose 13 utakmica.
Skupoća ugovora uzrokovana je time što BT želi ekskluzivne mogućnosti za prikazivanje i onoga što se događa iza svjetla reflektora.
Društvene mreže su im ključno marketinško oružje. Pomoću njih će prikazivati djeliće zbivanja na elitnim europskim nogometnim terenima kako bi ponukali potrošače da se pretplate na njihovu uslugu, ali i kako bi doprijeli do potencijalnih novih ljubitelja sporta.
Ugovor je sklopljen na obostrano zadovoljstvo. UEFA ističe da je BT Sport "inovativan", dok televizijska kuća izražava ponos što će i sljedeće tri sezone prenositi najveća klupska nogometna natjecanja na svijetu.