Razvoj na području prometa i mobilnosti nužan je ako želimo brzo reagirati na sve veći broj stanovništva i s time povezane promjene prometa i mobilnosti. Da bi na razmišljanje o budućoj mobilnosti potaknuo milenijsku generaciju poznatu još kao Y generaciju, koja će oblikovati mobilnost nakon 2025. godine, Goodyear je među 2.500 europskih studenata proveo ispitivanje “ThinkGoodMobility”. Europski studenti žele ekološki prihvatljivu budućnost. Pritom su svjesni da se to može uspješno postići održivim razvojem na području automobilske industrije i transportnoga sustava.
Milenijska generacija 'Želimo održivu budućnost'
Kako se navodi, više od polovice europskih predstavnika Y generacije (49%) uvjereno je da bi u središtu održivih ciljeva automobilske industrije i transportnoga sustava u 2025. godini morala biti vozila s učinkovitom potrošnjom goriva. Na drugom se mjestu našla reciklaža upotrijebljenih dijelova (29%), a na trećem ulaganje u sustav javnoga prijevoza (27%). Y generacija u Europi očekuje znatna poboljšanja transportnoga sustava, ali ne na račun ograničavanja slobode izbora prijevoznih sredstava i kretanja. Čak 85% mladih naime vjeruje da će u idućih deset godina imati vlastiti automobil.
Održivi razvoj i želja za učinkovitijom potrošnjom goriva u sljedećih deset godina za Y generaciju su toliko važni da su čak izrazili želju za provođenjem nekih propisa koji bi se pobrinuli za ekološki prihvatljiviju budućnost u 2025. godini. Najbitnijima smatraju europske propise o dopuštenim emisijama CO (44,6%), poticanje učinkovite potrošnje goriva (35,7%) i poticanje uporabe javnoga prijevoza (32,2%).
Milenijska generacija 'Želimo održivu budućnost'
Zaključci:
49% smatra da bi u središtu održivih ciljeva automobilske industrije do 2025. godine morala biti vozila s učinkovitijom potrošnjom goriva.
29% smatra da bi automobilska industrija za održivu budućnost morala reciklirati upotrijebljene dijelove.
27% je uvjereno da su potrebne investicije u sustav javnoga prijevoza.
22,3% misli da bi za održivi razvoj bila potrebna uporaba filtara za emisiju CO.
44,6% najvažnijom zakonskom regulacijom na tom području smatra europske propise o dopuštenim emisijama CO.
35,7% je uvjereno da su potrebni poticaji za uporabu vozila s učinkovitijom potrošnjom goriva.
34,2% misli da su nam potrebni poticaji za uporabu javnoga prijevoza.
27,9% uvelo bi standarde za gorivo.
14,2% uvelo bi poticaje za smanjenje buke u prometu.
85% mladih vjeruje da će u sljedećih deset godina biti vlasnici svog automobila.