
Žujina inicijativa potaknula tisuće muškaraca na preventivne preglede

Završila je društveno odgovorna kampanja „Budi hrabar, budi zdrav“ Ožujskog piva i Zagrebačke pivovare i zabilježila sjajne rezultate. Tijekom nešto više od godinu dana za besplatne preglede u suradnji s Croatia poliklinikom prijavilo se više od 6000 muškaraca, do danas je obavljeno više od 4600 pregleda, a više od 10 posto pacijenata upućeno je na daljnju dijagnostiku u zdravstveni sustav.
Inicijativa za podizanje svijesti o muškom zdravlju prvi put je lansirana u veljači 2024., a tijekom prvog vala, koji je trajao devet mjeseci, pregledano je gotovo 3000 muškaraca diljem Hrvatske. Drugi val je započeo u veljači ove godine, a u svega dva mjeseca obavljeno je više od 1.600 novih pregleda.
“
Kampanja se provodila u suradnji sa stručnim timovima Croatia Poliklinike, a pravo na besplatan pregled imali su muškarci stariji od 50 godina te oni iznad 45 godina s pozitivnom obiteljskom anamnezom raka prostate.
Jedan od onih koji su se odazvali pozivu na besplatan pregled bio je i Krešimir Navračić, fizioterapeut iz Zagreba.
„
Rak prostate i dalje je treći najčešći uzrok smrtnosti od raka kod muškaraca u Hrvatskoj. Svake godine od njega oboli oko 2.800 muškaraca, a kod dodatnih 600 bolest ostaje neotkrivena. Upravo te brojke pokazuju koliku vrijednost ima inicijativa koja je u tako kratkom vremenu potaknula tisuće muškaraca na preventivne preglede – i u brojnim slučajevima omogućila pravovremenu reakciju.
“
Kroz kreativnu kampanju u kojoj je sudjelovao Žujin poznati glumački trojac Goran Bogdan, Goran Navojec i Rene Bitorajac, Žuja je još jednom pokazala kako se ozbiljna tema može približiti širokoj publici na topao, duhovit i motivirajuć način. Drugi val kampanje komuniciran je kroz slogan „Ne čekaj da ti se upali lampica“, naglašavajući važnost pravovremenog reagiranja i jednostavnog koraka koji može napraviti razliku. Upravo ta kombinacija autentičnosti, dostupnosti i jasne poruke pozicionirala je ovu inicijativu kao jednu od najznačajnijih u području javnog zdravstva u posljednje vrijeme.
Tijekom prve godine provođenja, Zagrebačka pivovara dodatno je podržala zdravstveni sustav donacijom od 50.000 eura za edukaciju urologa u KBC-u Sestre milosrdnice. Time je kampanja ojačala svoju edukativnu i preventivnu komponentu konkretnim ulaganjem u struku.






![[KVIZ] Samo će pravi znalci znati sve o Dalmaciji](http://cdn2.net.hr/media/2025/06/17/1304761/H-c871daec-a5b4-42f2-8437-b92b1dabed1f-550.webp?1750145141)
403 Forbidden




