Unajmite sposobnu 'životinju'

Svaki poduzetnik ili manager, koliko god malu ili veliku tvrtku vodio, najviše od svega želi jednu stvar - da njegov brend raste.

4.9.2012.
10:47
VOYO logo

No, spletom okolnosti: tek počinju, tvrtka je ušla u krizno poslovanje, nemaju dovoljno sredstava ili jednostavno ne znaju kako kreirati pravi marketing, mnogo tvrtki stagnira.

Ne zato što to žele, već zbog toga što naprosto nemaju dovoljno vremena za proučavanje silnih marketing ponuda sa tržišta i provjere djeluju li ponuđene marketing metode ili ne.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vrlo često, nakon početnog zaleta i potrošenih tisuća kuna, počinju marketing smatrati kao nužno zlo. Ponovno pogrešno, smatra stručnjak za uvid u financijsko poslovanje tvrtki: „Svakog se mjeseca iznova uvjerimo kako tvrtke ulažu u krivu vrstu marketinga. Dok im provodimo financijski kontroling, shvatimo kako su na desetine tisuća kuna potrošili na primjerice letke, koji im stoje u ormaru neupotrijebljeni. Obično ih ili ne stižu podijeliti ili ih dijele na potpuno nemaštovit način, čime ne postižu željeni efekt!“

Ima li lijeka i što učiniti za odabir pravog marketing smjera, upitali smo i poznatu gerila marketingašicu Martinu Kocijan iz Kreativne Vjeverice: „Svi znamo da tisuće kuna utrošenih u marketing kampanju ne mora nužno značiti da će kupci pohrliti na vrata. Obično nakon što reklamu ugledaju na pločniku, u novinama, na plakatima ili u nekom dijelu grada – krenu 'surfati' Internetom. Nevjerojatno je zapravo koliko su i starije generacije kupaca promijenile razmišljanje pa sve više imaju potrebu otići 'na komjuter, malo si pogledati šarene oglase'. Nekako se snađu i ulogiraju pa počnu pretraživati online informacije gotovo svakoga dana! A potom krenu u kupnju.“

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Predviđamo: vaša će tvrtka rasti! Prvi korak: prosurfajte i pročitajte što za vas može učiniti sposobna marketing 'životinja' – Kreativne Vjeverice: , a zatim zajedno s njom krenite u razvoj vašeg brenda, uz efektni niskobudžetni gerila marketing.

p.s.Dodatak (Samo za sve koji odugovlače i neprestano čekaju bolja vremena) U radionici Kreativne Vjeverice nema se vremena za čekanje boljih vremena, jer je vrijeme za akciju upravo sada! Zbog toga se na portalu www.kreativni-biznis.com, koji je Vjeverica pokrenula pred 4 mjeseca, a mjesečno ga posjeti više od 40.000 građana, trenutno reklamira 14 tvrtki. Paralelno, Vjeverica organizira 2 gerila akcije, 3 velika eventa i pokreće dva vlastita susreta, tijekom kojeg će zaposliti niz honorarnih suradnika.

Dobre vijesti svuda su oko nas i jedino što moramo, za dobar priljev novaca i kupaca, jest biti žestoko prisutni na tržištu. Tada dolazi i višestruka sreća. Ne čekajte da je netko ili nešto dovede vama. Zgrabite je odmah i sada.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ljubav je na selu
NOVA SEZONA
VOYO logo