WOW! /

Svjetska senzacija - A.I. razvila i kušala vlastito energetsko piće

Image

Umjetna inteligencija može revolucionirati svijet energetskih pića - ne samo da je stvorila ono što smatra savršenim receptom, već ga je i kušala.

4.7.2023.
8:37
VOYO logo

Just Born: Prvo energetsko piće na svijetu koje u potpunosti pokreće Umjetna inteligencija (A.I) dolazi iz HELL ENERGY-ja. Svaki element novog okusa, pomno odabrane sastojke, dizajn, pa čak i marketinške elemente razvila je A.I. - koja ga je čak i kušala.

A.I. koristi ogromnu količinu informacija i znanja dostupnih na svjetskoj mreži. Može obrađivati ​​i otkrivati ​​veze brzinom koja je ljudima gotovo nepojmljiva. Osim toga, posjeduje sveobuhvatno znanje o energetskim pićima, uključujući njihove sastojke, prodajne rezultate, zdravstvena istraživanja, preporuke i povratne informacije potrošača. Štoviše, može s lakoćom integrirati najnovije trendove i informacije u svoje analize.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kada je HELL ENERGY zatražio od A.I. razvoj novog energetskog pića prilagođenog svojim potrebama, umjetna inteligencija obradila je golemu količinu informacija i formulirala ono što je smatrala najboljim receptom. A.I. ne samo da je uzela u obzir očekivanja potrošača od energetskog pića, već je kao prioritet odredila stvaranje vrhunskog i ugodnijeg napitka.

Kao trenutno najinteligentniji entitet na svijetu, A.I. smatra recept koji je formulirala savršenim. Energetski je napitak obogaćen vitaminima, aminokiselinama i biljem, a istovremeno je  usklađen sa zakonodavstvom prehrambene industrije, uključujući optimizaciju preporuka EFSA-e (Europska agencija za sigurnost hrane) i poštivanje standarda preporučenog dnevnog unosa (RDA).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A.I. je kreirala tri varijacije okusa i digitalizirala ih pomoću tehnologije jedne tvrtke sa sjedištem u New Yorku. Nakon kušanja sva tri pića i analize opsežnih podataka i statistika, A.I. upotrijebila prediktivnu inteligenciju za odabir „pobjedničkog“ okusa. Tako je rođen uistinu jedinstven i osvježavajući okus Tutti-frutti & Berry-blast. Ovaj revolucionarni razvoj ujedno je i prvi put da je umjetna inteligencija provela tako sofisticiran proces razvoja proizvoda unutar sektora energetskih pića.

Recept se čuva u strogoj tajnosti, a preporuke za zaštitu, naravno, dala je  A.I. Pohranjen je na jednom računalu u mađarskoj tvornici HELL ENERGY, opremljenom naprednim sigurnosnim sustavom. Dizajn prostorije u kojoj se nalazi stroj također je razvila umjetna inteligencija. Međutim, imajući na umu važnost rezervne kopije, kopija recepta sigurno se čuva u trezoru u Švicarskoj.

Nakon tako opsežnog angažmana, bilo bi čudno da A.I. ne dizajnira pakiranje novog energetskog pića. Limenka za piće utjelovljuje najnovije trendove i odiše mladenačkom i cool vibrom. Iako uključuje paletu boja HELL ENERGY-ja, A.I. je u dizajn unijela i vlastiti digitalni stil.

Budući da je novi proizvod, 'HELL A.I.' doista rezultat izvanrednog i jedinstvenog procesa bez premca na globalnoj razini, zaposlenici tvrtke s nestrpljenjem su čekali da novo energetsko piće testiraju u konvencionalnim uvjetima. Stoga je  podvrgnut rigoroznoj kontroli kvalitete i kušanju na slijepo. Uspjeh je potvrdio sposobnosti umjetne inteligencije!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A.I. također predstavlja ogromnu perspektivu u području razvoja proizvoda, rušeći nekad nezamislive granice i uvodeći prehrambenu industriju u novu eru. Uz mogućnosti umjetne inteligencije, industrija može brzo sortirati i analizirati goleme količine internetskih podataka u samo nekoliko minuta ili sekundi, drastično smanjujući razvojni ciklus proizvoda s jedne do dvije godine (ili u najboljem slučaju pola godine) na samo jedan mjesec. Ovaj proces je rezultat koordiniranih napora, jer u razvoju surađuju višestruki A.I. sustavi, od kojih se svaki ističe u različitim područjima. Zajednički rad više od stotinu A.I. sustava koji već postoje diljem svijeta osigurava visoku razinu inovacija.

Novi proizvod se radi u jednom od najnaprednijih europskih pogona za proizvodnju pića i bit će dostupan u više od 60 zemalja diljem svijeta već od ovog ljeta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo