SPAR I VINDIJA UDRUŽILI SNAGE U BORBI ZA SMANJENJE ŠEĆERA
S ciljem smanjenja negativnog utjecaja prekomjerne količine šećera u prehrani SPAR Hrvatska je, vodeći se preporukama Svjetske zdravstvene organizacije (WHO), pokrenuo važnu društveno odgovornu aktivnost smanjivanja udjela šećera u proizvodima vlastitih robnih marki.
Ova SPAR-ova inicijativa dobila je jak vjetar u leđa priključivanjem Vindije, jednog od najznačajnijih domaćih proizvođača, što bi trebalo biti poziv i drugim eminentnim proizvođačima na hrvatskom tržištu da se pridruže ovoj inicijativi i uključe u rad za opće dobro.
Kako je inicijativna krenula s austrijskog tržišta, ondašnjoj SPAR-ovoj inicijativni znanstveni temelj dali su eminentni profesori medicine, a smanjenju udjela šećera u proizvodima priključili su se i austrijski proizvođači poznatih brendova poput Raucha i Mannera te Berglandmilcha.
Na taj način su i hrvatski kupci mogli profitirati od ove inicijative, jer su ovi proizvodi već odavno dostupni na hrvatskim policama.
SPAR-ov doprinos vidljiv je u smanjenju šećera u proizvodima robnih marki poput SPAR, S-Budget, SPAR Natur*pur i SPAR Vital. Kod njih čak 160, uspješno je promijenjena receptura i smanjen udio šećera, pri čemu nisu korišteni umjetni zamjenski šećeri, već je smanjena količina šećera u recepturama, kod pojedinih proizvoda i do 80%, s time da nije došlo do promjene okusa.
Predsjednik Uprave SPAR Hrvatska Helmut Fenzl istaknuo je:
SPAR i Vindija žele biti promotori ovog projekta te pozivaju i potiču i ostale hrvatske proizvođače da se pridruže inicijativi kako bi zajedničkim snagama utjecali na smanjenje prekomjerne konzumacije šećera i sudjelovali u promicanju zdravijih navika kupaca.
Kontinuiran i predan rad na promjeni receptura te smanjenju udjela šećera u raznim kategorijama proizvoda poput kolača, bezalkoholnih pića, sirupa, pudinga, müsli, keksa, capuccina rezultiralo je smanjenjem količine šećera u proizvodima vlastitih robnih marki za više od 300 tona!