Predstavljena suradnja HGSS-a i Lidlovog brenda Okusi zavičaja

Image
14.2.2019.
17:33
VOYO logo

14. veljače 2019. godine – Trgovački lanac Lidl Hrvatska poznat je po tome da podržava rad udruga I institucija koje se bave stvaranjem bolje zajednice, ali i po svojoj sustavnoj potpori domaćim proizvođačima putem plasmana njihovih proizvoda kroz Lidlov brend Okusi zavičaja

U toj je misiji prepoznao istinske junake: Hrvatsku gorsku službu spašavanja, kao svog novog partnera. Ovim partnerstvom, Lidl je dao doprinos uspješnom i nesmetanom radu HGSS-ovaca, koji svakodnevno daju sve od sebe kako bi pomogli ljudima u nevolji, često riskirajući vlastite živote.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Kako je došlo do suradnje Lidla i Hrvatske gorske službe spašavanja, na predstavljanju kampanje pojasnili su voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković te pročelnik HGSS-a Josip Granić, a okupljenima su svoje dojmove sa snimanja spotova prenijeli Mario Petreković i Bojan Navojec, zaštitna lica kampanje.

Image

„Uistinu smo ponosni na ovu suradnju, na zajedničku kampanju i činjenicu da smo doprinijeli radu naših HGSS-ovaca, koji bez trunke samohvale svakodnevno spašavaju živote. Odlučili smo da zaslužuju našu podršku, s obzirom na to da godinama nesebično, neumorno i izuzetno pozitivno, s osmjehom na licu pomažu našim građanima i turistima. Spojiti njihove navike i njihov radni dan s našim Okusima zavičaja je bilo lako, logično i prirodno. Pravim herojima, a oni to uistinu i jesu, potrebne su hranjive, domaće i konkretne namirnice, kako bi izdržali svakodnevne izazove i napore koji su pred njima. Naš brend Okusi zavičaja obuhvaća autohtone proizvode domaćih dobavljača koji čine idealan obrok volonterima HGSS a dok su na zadatku“ – istaknula je Marina Dijaković iz Lidla Hrvatska.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

HGSS-ovci su u hrvatskoj javnosti izuzetno omiljeni. Svojim volonterskim radom, kojim svakodnevno čine istinsku razliku u životima unesrećenih ljudi, pokazuju stvarnu ljudskost, uspijevajući uvijek u svoju komunikaciju utkati dozu humora.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
"Osjećaj kao iz sna postao stvarnost…" /

Četvrta dobitnica u nagradnoj igri Uhvati 100.000 eura u Cro Casinu