NOVA E-klasa: /

Najinteligentnija poslovna limuzina

Image
11.1.2016.
17:01
VOYO logo

Kompanija Mercedes-Benz s novom E-klasom čini veliki korak naprijed u budućnost. Deseta generacija ove poslovne limuzine uključuje stilski istaknute značajke s prepoznatljivim i emotivnim dizajnom te prvoklasnom unutrašnjosti. Nova E-klasa ujedno je i pozornica za svjetsku premijeru raznih tehnoloških inovacija. Između ostalog, one omogućuju udobnu, sigurnu vožnju na novoj razini i novu dimenziju sustava pomoći vozaču. Zajedno s informacijsko-zabavnim i kontrolnim sustavima zajamčeno je potpuno novo iskustvo. Na sličan primjeran način novo razvijeni dizelski motor, u kombinaciji s laganom konstrukcijom i rekordnim aerodinamičnim brojkama, u ovom segmentu postavlja nove standarde učinkovitosti, dok novi, opcijski višekomorni zračni ovjes osigurava izvanrednu udobnost i dinamiku vožnje. Kada se zbroje sve inovacije ovog modela, uključujući Active Lane-change Assistant sustav koji vozaču omogućuje skretanje u željenu voznu traku takvom lakoćom da se isto čini poput čarolije, ovu E-klasu s pravom možemo nazvati najinteligentnijom limuzinom u poslovnoj klasi.

„E-klasa ključni je model za marku Mercedes-Benz i u povijesti je učestalo redefinirao standarde u segmentu poslovnih limuzina. Sada ovu tradiciju prenosi u budućnost s mnoštvom inovacija najviše klase. Nova E-klasa poduzima još jedan korak u smjeru potpuno autonomne vožnje. Uz to, unaprjeđuje učinkovitost, sigurnost i udobnost te tijekom vožnje smanjuje razinu stresa i pojačava užitak same vožnje", kaže Prof. Dr. Thomas Weber, član Upravnog odbora kompanije Daimler AG, odgovoran za istraživanja Grupe i razvoj Mercedes-Benz automobila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Coupé osjećaj i velika snaga

Nova E-klasa je profinjena te stilski i sportski samouvjerena. U usporedbi s prethodnim modelom, njen međuosovinski razmak je porastao za 65 milimetara (2939/2874), a ukupna dužina za 43 milimetra (4923/4880). Dizajn odlikuju poznate proporcije Mercedes-Benz limuzina. Produženi poklopac motora u kombinaciji s coupeovskom linijom krova koja prelazi u senzualan, široki stražnji kraj stvara uzbudljivu siluetu. Moćno produženu karoseriju vozila karakteriziraju kratki prevjesi, veliki međuosovinski razmak, veliki kotači i zategnuti, dobro definirani bokovi, koji ističu svježu, stilski oblikovanu i dinamičku interpretaciju linije ovog modela. Sve ono što E-klasi omogućuje da bude savršen primjer Mercedes-Benzove dizajnerske filozofije, a to je senzualna čistoća.

Istaknuto dizajnirani prednji kraj ističe status poslovne limuzine kojemu ovaj model teži i može se pohvaliti različitim izgledom za svaku dizajnersku i liniju opreme. Osnovna inačica uključuje klasičnu Mercedesovu masku sa zvijezdom na poklopcu motora, baš kao i EXCLUSIVE linija – ali na još istaknutiji način. AVANTGARDE i AMG modeli mogu se prepoznati po sportskoj masci s velikom Mercedesovom zvijezdom kao središnjim elementom. Svaka prednja maska E-klasi osigurava prepoznatljivi karakter, nudeći jedinstveni stupanj raznolikosti, koji čini da se svaki različiti model ističe od konkurenata.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Straga, široka ramena iznad stražnjih kotača E-klasi osiguravaju nepogrešivo moćan karakter. Jednodijelna stražnja svjetla s dvostrukim svjetlosnim trakama, obuhvaćena karoserijom vozila, jasno identificiraju E-klasu kao novog člana obitelji Mercedesovih limuzina. Opcijski dostupna stražnja svjetla osiguravaju dodatno istaknuti detalj koji podsjeća na zvjezdanu prašinu, Mliječnu stazu ili sjaj mlaznog motora. Ovaj efekt zvjezdane prašine postignut je inovativnom tehnologijom reflektora sa specijalno konfiguriranom strukturom površine stražnjih svjetala, koja će imati premijeru u novoj E-klasi.

Dizajn unutrašnjosti sljedeće razine

Unutrašnjost nove E-klase utjelovljuje sintezu emocija i inteligencije, stupova koji su definirani Mercedes-Benzovom dizajnerskom filozofijom – prepoznatljivi oblici sa senzualnim protokom površina. Opcijski dodaci uključuju dva zaslona sljedeće generacije visoke razlučivosti, svaki sa širokom dijagonalom od 12,3 inča – što je novost u ovom segmentu. Ispod zajedničkog staklenog pokrova, ova dva zaslona vizualno se spajaju u kokpit širokog prikaza koji se čini kao da lebdi u zraku, kreirajući središnji element koji ističe vodoravnu orijentaciju unutrašnjeg dizajna. Kao ploča s instrumentima, ovaj kokpit širokog prikaza uključuje veliki zaslon s virtualnim instrumentima u direktnom polju pogleda vozača, kao i središnji zaslon iznad središnje konzole. Vozač prema vlastitim preferencijama može odabrati tri različita stila ploče s instrumentima: Classic, Sport i Progressive.

Uz to, po prvi put u nekom automobilu pojavljuju se na dodir osjetljive kontrolne tipke (Touch Controls) na upravljaču. Kao i sučelje pametnog telefona, one precizno reagiraju na vodoravne i okomite poteze prstima, što vozaču omogućuje kontrolu nad cijelim informacijsko-zabavnim sustavom uz pomoć prstiju bez skidanja ruku s upravljača. U skladu s motom „ruke na upravljaču, pogled na cesti”, to osigurava minimalno skretanje pažnje vozača.

Dodatne kontrole informacijsko-zabavnog sustava osigurane su u obliku dodirne površine s kontrolerom na središnjoj konzoli, koja čak može prepoznati i rukopis te se može koristiti za kontrolu LINGUATRONIC sustava glasovnih naredbi. Također, tu su i tipke za direktni pristup, za kontrolu funkcija kao što je klima uređaj ili – još jedna novost – za praktično aktiviranje i deaktiviranje određenih sustava pomoći vozaču.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Novi, inteligentni dizajn grafike s vizualizacijama i animacijama visoke razlučivosti, zajedno s pojednostavljenom logikom, dodatno unaprjeđuje ovo novo iskustvo uporabe. Istovremeno, putnici uživaju u senzualnoj unutrašnjosti s prostranom arhitekturom, koja kombinira eleganciju luksuzne klase s istaknutom sportskom notom.

Inteligentni dizajn materijala

Unutrašnji stil definiran je materijalima visoke kvalitete. To uključuje drvene obloge otvorenih pora, drvo izvedeno u brodskom stilu s protočnim linijama kao modernom interpretacijom drvenih umetaka i nove metalizirane tkanine. Uporaba autentičnih materijala dalje uključuje kožom presvučene obloge vrata te bočnu liniju. Druga Mercedesova značajka jasno je uočljiva u izgledu i osjećaju visoke kvalitete, koji je posljedica pedantne brige za detalje i završne obrade.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jednako pažljivo je složen koncept materijala i boja s raznim tonovima smeđe, uključujući atraktivne kombinacije boja kao što su lješnjak smeđa/macchiato i sedlo smeđa/macchiato. To omogućuje prilagođeni dizajn unutrašnjosti.

Ambijent osvijetljen u 64 boje

Osvjetljenje unutrašnjosti ekskluzivno koristi trajnu, štedljivu LED tehnologiju. Isto vrijedi za opcijski dostupno ambijentalno osvjetljenje. Sa 64 boje, mogućnosti prilagođavanja su brojne. Primjerice, suptilno osvjetljenje može se pronaći na dijelovima prednje ploče, središnjeg zaslona, prednjeg pretinca na središnjoj konzoli, utorima kvaka, džepovima u vratima, prednjim i stražnjim prostorima za noge, stropnoj konzoli i visokotonskim zvučnicima (ako je vozilo opremljeno s Burmester® naprednim 3D surround sound sustavom).

Dizajn sjedala: prva klasa

Dodatna istaknuta značajka nove E-klase su sjedala, čiji ergonomski oblik skulpture kombinira Mercedes-Benzovu tipičnu značajku prikladnosti za duga putovanja s profinjenim, sportskim izgledom te jedinstvenim dizajnom za svaku liniju opreme. Još jedna nova značajka u ovom segmentu je Heat Comfort paket, uključujući grijane naslone za ruke u vratima i na središnjoj konzoli.

Stražnja klupa u novoj E-klasi dolazi uz opciju trodijelnog preklapanja naslona u omjeru 40% - 20% - 40%, što ju čini izuzetno raznovrsnom. Integralne značajke središnjeg naslona za ruke uključuju pretinac i dva izvlačna držača za piće. Za putnike na stražnjim sjedalima tu je također opcija držača za tablet računalo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Nova generacija motora

Nova E-klasa će se prilikom početka prodaje moći naručiti s jednim od dva motora: E 200 sa četverocilindričnim benzinskim motorom i E 220 d s potpuno novim četverocilindričnim dizelskim motorom.

Nešto kasnije u ponudi će se naći ostali modeli, uključujući E 350 e koji uključuje hibridnu tehnologiju. Ovaj PLUG-IN HYBRID model impresionira svojim dinamičnim značajkama i učinkovitošću, omogućujući do 30 kilometara vožnje samo na električki pogon i time vožnju s lokalnom nultom razinom emisija. Njegov četverocilindrični benzinski motor, u kombinaciji sa snažnim električkim motorom, pruža mu ukupnu snagu sustava od 205 kW (279 KS) s okretnim momentom sustava od 600 Nm. S ovom kombinacijom, model E 350 e postiže performanse sportskog automobila, dok istovremeno ima potrošnju goriva manju od automobila kompaktne klase.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najsnažniji dizelski model moći će se pohvaliti šesterocilindričnim motorom koji uključuje naprednu SCR tehnologiju ispuha, s izlaznom snagom od 190 kW (258 KS) te maksimalnim okretnim momentom od 620 Nm.

Još jedna izvedba koja će se pridružiti ponudi biti će E 400 4MATIC čiji šesterocilindrični benzinski motor razvija snagu od 245 kW (333 KS) i maksimalni okretni moment od 480 Nm.

Dodatne izvedbe će kasnije nadopuniti ponudu motora, uključujući četverocilindrični dizelski motor snage 110 kW (150 KS). Ponuda benzinskih motora uključivat će četverocilindrične izvedbe sa snagom koja se kreće od 135 do 180 kW (183 do 245 KS) i šesterocilindričnu izvedbu koja razvija snagu od 245 kW (333 KS).

Svi motori za novu E-klasu bit će opremljeni s ECO start/stop funkcijom. Benzinski motori zadovoljavaju zahtjeve EU 6 standarda emisije, dok je novi OM 654 četverocilindrični dizelski motor konfiguriran imajući u vidu buduće RDE granične vrijednosti emisije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Potpuno novi četverocilindrični dizelski motor

Novi četverocilindrični dizelski motor predstavlja rođenje nove Mercedes-Benzove obitelji motora i otvara nove dimenzije učinkovitosti. Nadalje, motor je kraći i kompaktniji od prethodnika, zahvaljujući smanjenom razmaku između cilindara (90 mm umjesto 94 mm). Unatoč činjenici da ima manju zapreminu od prethodnika, smanjenu na približno dvije litre, ovaj novi dizelski agregat razvija snagu od 143 kW/195 KS, a kada je ugrađen u model E 220 d, omogućuje potrošnju goriva u NEDC kombiniranom ciklusu vožnje od 3,9 litara na 100 kilometara, što odgovara CO2 emisijama od 102 grama po kilometru – što je brojka koju su do sada mogla postići značajno manja vozila.

Uz to, ovaj četverocilindrični motor je izvanredno profinjen. U osnovnom obliku uključuje jednostupanjski turbo punjač s promjenjivom geometrijom turbine. Glava cilindra i blok motora napravljeni su od aluminija. Kompanija Mercedes-Benz razvila je NANOSLIDE® površinski premaz koji učinkovito smanjuje trenje između površina cilindra i čeličnog klipa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Devetstupanjski automatski mjenjač

Svi modeli, koji će biti u ponudi na početku prodaje, standardno će se opremati s novim 9G-TRONIC devetstupanjskim automatskim mjenjačem. On omogućuje brze promjene stupnjeva i dozvoljava vožnju pri niskom broju okretaja, što je posebno korisno za visoku učinkovitost i nisku razinu buke.

Ovjes – sportska udobnost

Ovjes nove E-klase nudi užitak agilne vožnje po zavojitim cestama kao i najvišu razinu udobnosti u ovom segmentu. Ova limuzina standardno se oprema sa čeličnim ovjesom. U kombinaciji s ovim ovjesom dostupna su tri DIRECT CONTROL sustava ovjesa s podesivom tvrdoćom:

  • Comfort ovjes
  • Udobni Avantgarde ovjes sportskog karaktera, spušten za 15 milimetara
  • Sportski ovjes s prilagodljivom tvrdoćom, spušten za 15 milimetara, koji zamjenjuje klasični sportski ovjes
Image

AIR BODY CONTROL višekomorni zračni ovjes

Alternativno, nova E-klasa može biti opremljena višekomornim zračnim ovjesom za sve kotače – što ju čini jedinim automobilom u ovom segmentu koji nudi ovu opciju. Prednosti sustava: tri komore različite veličine u sustavu opruga stražnje osovine i dvije u sustavu opruga prednje osovine, omogućuju kontrolu tvrdoće ovjesa u tri stupnja. Na ovaj način, putnici uživaju u mekanoj osnovnoj postavci ovjesa te, kako se brzina povećava, u sigurnom osjećaju dobre stabilnosti upravljanja.

Nadalje, ovaj jako osjetljivi i brzodjelujući AIR BODY CONTROL višekomorni zračni ovjes uključuje namještanje visine vožnje u svrhu postizanja izvrsne udobnosti vožnje, čak i kada je vozilo opterećeno. Sustav automatski kontrolira visinu vožnje ovisno o brzini i smanjuje potrošnju goriva tijekom vožnje po autocesti, primjerice spuštanjem vozila. U slučaju vožnje po neravnim ili pristupnim cestama, udaljenost od tla se može također povećati pritiskom na tipku, koristeći prekidač za namještanje visine vozila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovaj višekomorni zračni ovjes nadopunjen je kontinuirano djelujućim, elektronski upravljanim sustavom namještanja tvrdoće ovjesa, koji potpuno automatski namješta tvrdoću svakog pojedinog kotača u skladu s trenutnim uvjetima vožnje – primjerice prilikom provođenja manevra izbjegavanja ili tijekom vožnje po lošim podlogama. Time sustav osigurava manje prodiranje buke kotrljanja i vibracija kotača u kabinu, izvrsnu udobnost vožnje te izvanredne dinamičke značajke.

Nadalje, DYNAMIC SELECT prekidač na kokpitu vozaču omogućuje odabir četiri AIR BODY CONTROL režima rada: Comfort, ECO, Sport i Sport+. Dodatna Individual opcija vozačima omogućuje konfiguriranje vozila, tako da odgovara njihovim preferiranim značajkama vožnje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sustavi pomoći vozaču sljedeće generacije

Mercedes-Benzovi novi sustavi pomoći vozaču te sustavi zaštite podižu sigurnost, udobnost i pomoć vozaču na višu razinu.

Active Brake Assist sustav, koji je dio standardne opreme, u mogućnosti je upozoriti vozača na mogući sudar, pružiti odgovarajuću podršku u slučaju naglog kočenja i, po potrebi, automatski aktivirati kočnice. Osim na sporokretajuća, zaustavljajuća ili zaustavljena vozila, ovaj sustav može upozoriti na pješake u zoni opasnosti ispred vozila.

Na sličan način, dio standardne opreme čini ATTENTION ASSIST sustav s podesivom osjetljivosti, koji vozača može upozoriti na smanjenje pažnje i umor, te Crosswind Assist sustav, koji može pomoći vozaču značajnim smanjenjem efekta snažnih poprečnih udara vjetrova, kako bi se spriječio preveliki izlazak vozila iz vozne trake.

Istaknute značajke opcijskog Driver Assistance paketa, koje čine da E-klasa bude najinteligentnija limuzina u svojoj klasi, uključuju:

Tekst se nastavlja ispod oglasa
  • DRIVE PILOT: Ovaj sustav predstavlja Mercedes-Benzov sljedeći korak prema autonomnoj vožnji. Kao Distance Pilot DISTRONIC sustav na autocestama i otvorenim cestama, ne samo da je u mogućnosti automatski održavati pravilnu udaljenost do vozila ispred, nego ih po prvi put također može i pratiti do brzina od 210 km/h. To vozaču može olakšati vožnju, koji više tijekom normalne vožnje ne mora koristiti kočnicu ili gas i također mu je pružena velika pomoć u upravljanju u obliku Steering Pilot sustava – čak i u blagim zavojima. Još jedna jedinstvena značajka pri brzinama do 130 km/h je činjenica, da kao u jatu ptica, sustav može nastaviti aktivno intervenirati uzimajući u obzir okolna vozila i paralelne strukture, čak iako su oznake vozne trake nečitljive ili ne postoje, kao u slučaju radova na cesti. Time ovaj sustav znatno olakšava vožnju, pogotovo u koloni ili zastojima. Još jedna značajka koja vozaču olakšava vožnju u takvim situacijama je proširena funkcija ponovnog pokretanja, koja omogućuje automatsko ponovno pokretanje vozila unutar 30 sekundi nakon zaustavljanja, potaknutog Distance Pilot DISTRONIC sustavom na autocestama ili sličnim cestama.U novu E-klasu ugrađuje se još jedna novo razvijena značajka koja ima za cilj smanjenje stresa vozača: u kombinaciji s COMAND Online sustavom, podesiva Speed Limit Pilot podfunkcija može autonomno namjestiti brzinu vozila u odnosu na kamerom detektirana ograničenja brzine ili brzine spremljene u navigacijski sustav, npr. 50 km/h u naseljenim područjima ili 100 km/h na otvorenim cestama. Dodatne DRIVE PILOT inovacije po prvi put uključuju, Active Lane-change Assistant sustav. Ovaj sustav pomoći koji se bazira na radaru i kameri pomaže vozaču prilikom promjene vozne trake na cestama s više voznih traka i na primjer, prilikom pretjecanja može upravljati vozilo u voznu traku koju odabere vozač. Kada vozač upali pokazivač smjera na najmanje dvije sekunde, Active Lane-change Assistant pomaže pri upravljanju u susjednu voznu traku ako detektira da je slobodna.
  • Active Brake Assist s funkcijom detekcije poprečnog prometa: U odnosu na standardnu inačicu, ovaj sustav je povećao raspon graničnih brzine u odnosu na vozila i pješake. Nadalje, može detektirati poprečni promet na križanjima, te ako vozač na vrijeme ne reagira, autonomno aktivirati kočnice. Po prvi put, također može detektirati opasne situacije povezane s zaustavljenim vozilima na kraju kolone, kada nema dovoljno prostora za manevriranje i u tim situacijama ranije aktivirati autonomno kočenje. S tim u svezi, u mogućnosti je u potpunosti izbjeći sudar do brzina od 100 km/h ili značajno smanjiti težinu sudara pri brzinama iznad ove granice.
  • Evasive Steering Assist: Ovaj podjednako novi sustav nadopunjuje funkciju detekcije pješaka Active Brake Assist sustava. Kada vozač namjerno ili instinktivno provede manevar izbjegavanja u opasnoj situaciji, ova funkcija može mu pomoći dodavanjem precizno izračunatog momenta kako bi podržalo okretanje upravljača. To vozaču pomaže izbjeći pješaka na kontrolirani način, uz značajno olakšano ispravljanje vozila kako bi se omogućilo sigurno rješavanje opasne situacije.
  • Napredni sustavi pomoći: Inteligentni sustavi pomoći u novom Driver Assistance paketu također uključuju dokazane sustave koji su dodatno razvijeni u smislu načina djelovanja i senzora koje koriste. Active Lane Keeping Assist sustav može pomoći vozaču u slučaju nehotičnog izlaska iz vozne trake, što se provodi korektivnim aktiviranjem kočnica samo s jedne strane vozila, i to uključujući slučajeve cesta s isprekidanim linijama i rizik od sudara, npr. u slučaju dolaska vozila iz suprotnog smjera ili vozila koja brzo pretječu. Active Blind Spot Assist sustav sada također može upozoriti na rizik od poprečnog sudara, tipičnog za gradski promet pri niskim brzinama i, kao i prije, korektivne intervencije u zadnji tren kako bi se spriječili sudari pri brzinama iznad 30 km/h. PRE-SAFE® PLUS sustav može zaštititi od sudara s vozilima iza vašeg vozila i smanjiti njihov utjecaj na putnike.
Image

Nadalje, raspon novih značajki u novoj E-klasi uključuje:

  • Remote Parking Pilot: Po prvi put, ovaj sustav omogućuje pomicanje vozila u i iz garaža i parkirnih mjesta daljinskim putem uz pomoć aplikacije na pametnom telefonu, što putnicima omogućuje lak ulazak i izlazak iz automobila, čak i kada za to ima malo prostora.
  • Car-to-X komunikacija: U 2013. godini, Mercedes-Benz bio je prvi proizvođač koji je predstavio široko rasprostranjeno umrežavanje automobila u obliku naknadno ugrađene opcije. Nakon toga sada slijedi logični nastavak kao prvo na svijetu potpuno integrirano Car-to-X rješenje koje kreće u serijsku proizvodnju. Na primjer, pomoću mobilnih telefona podržana razmjena informacija s drugim vozilima ispred na cesti, može učinkovito vozaču omogućiti da unaprijed takoreći vidi iza ugla ili kroz prepreke. To znači da će vozač ranije nego prije dobiti upozorenje o neposrednoj opasnosti, kao što je pokvareno vozio uz rub ceste ili u slučaju jake kiše ili crnog leda na cesti. U ovom slučaju nova E-klasa istovremeno djeluje kao prijemnik i odašiljač, jer se poruke upozorenja prenose automatski ocjenom statusa vozila ili ručno od strane vozača.
  • PRE-SAFE® bočni pomak: Ovaj sustav dio je Driving Assistance paketa PLUS. Ako se detektira bočni sudar i ocjeni se da je neizbježan, sustav kao mjeru predostrožnosti bočno pomiče vozača ili suvozača dalje od zone opasnosti. Kako bi to učinio, sustav u djeliću sekunde napuhuje zračni jastuk u bočnoj potpori naslona prednjeg sjedala koje je najbliže strani neizbježnog sudara, čime se povećava udaljenost između putnika i vrata, te u isto vrijeme smanjuju sile koje djeluju na putnike.
  • PRE-SAFE® Sound: Ovaj sustav baziran je na ljudskom akustičkom refleksu u unutrašnjem uhu, koji se naziva stapedius refleks. PRE-SAFE® Sound sustav, ako se detektira rizik od sudara, preko audio sustava u automobilu emitira kratki signal smetnje. Ovaj signal može aktivirati prirodni ljudski refleks i time pripremiti sluh putnika za neočekivani zvuk nesreće.
  • MULTIBEAM LED prednja svjetla visoke razlučivosti, svako s 84 individualno kontroliranih LED lampi visokih performansi, automatski osvjetljavaju cestu dosad nedostignutom, precizno kontroliranom raspodjelom svjetlosti izvanredno visokog intenziteta – bez zasljepljivanja drugih sudionika u prometu. To je omogućeno time što ova mreža pojedinačnih lampi omogućuje emitiranje svjetlosti neovisno za lijevo i desno prednje svjetlo te njihovo brzo i dinamičko prilagođavanje uvjetima vožnje. Sve funkcije ovog sustava inteligentnih svjetala, po prvi put se mogu aktivirati potpuno digitalnim putem bez mehaničkih aktivatora, uključujući prvu na svijetu potpuno elektronski izvedenu funkciju aktivnih svjetala.
  • Digitalni ključ vozila: Ovaj sustav autorizacije vozača koristi Near Field Communication tehnologiju i omogućuje uporabu pametnog telefona vozača kao ključa za vozilo.

Multifunkcijska telefonija – idealno povezani, a niti jednog kabela na vidiku

U novoj E-klasi s COMAND Online sustavom svoju premijeru doživjeti će potpuno nova generacija informacijsko-zabavnog sustava. Njegove istaknute značajke, zajedno s dvostrukim zaslonom, uključuje na dodir osjetljive Touch Control tipke na upravljaču i novu inteligentnu grafiku multifunkcijske telefonije. Ova tehnologija omogućuje punjenje i spajanje mobilnih telefona na vanjsku antenu vozila bez ikakve potrebe za spajanjem kabela ili stavljanja mobitela u držač. Bežični, induktivni sustav punjenja radi sa svim mobilnim uređajima koji podržavaju Qi standard ili se mogu nadograditi na ovaj standard. Podloga za punjenje, ugrađena u pretinac u prednjem dijelu središnje konzole, kompatibilna je s mobilnim telefonima s dijagonalom zaslona do 15,2 cm (6 inča). Kada se dodirne NFC logotip, sustav spaja mobilni telefon s glavnom jedinicom i vanjskom antenom preko Near Field Communication (NFC) protokola. Nakon toga telefonski pozivi su automatski usmjereni preko Bluetooth® hands-free sustava.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Trodimenzionalno iskustvo slušanja

Kao dio standardne opreme, Mercedes-Benzov Frontbass sustav u novoj E-klasi osigurava jedinstveno iskustvo slušanja. Ovaj sustav koristi prostor u poprečnom i bočnom elementu strukture karoserije kao rezonantnu komoru bas zvučnika. Ako je vozilo dodatno opremljeno opcijski dostupnim Burmester® naprednim 3D surround sound sustavom s 23 zvučnika, putnici mogu iskusiti akustiku koja podsjeća na onu koncertne dvorane, jer ovaj sustav uključuje treću dimenziju zvuka zahvaljujući zvučnicima u stropu.

Image

Robusna, ali lagana školjka

Izvanredno kruta karoserija predstavlja osnovu za izuzetno upravljanje, iznenađujuće nisku razinu buke i vibracija te visoku sigurnost prilikom sudara. Kako bi to postigli, inženjeri su u odnosu na prethodni model, odabrali školjku s puno većim udjelom aluminija i komponenata od čelika ultravisoke čvrstoće. Prednji blatobrani, poklopci motora i prtljažnika, te veliki dijelovi prednjeg i stražnjeg kraja napravljeni su od aluminijskih limova ili lijevanog aluminija. Ova lagana konstrukcija smanjuje potrošnju goriva i omogućuje uočljivo sportsko i agilno upravljanje.

Protiv vjetra

Aerodinamične performanse jedan su od glavnih razloga za izvanrednu učinkovitost nove E-klase. Ovdje E-klasa podiže ljestvicu s rekordno niskim koeficijentom otpora zraka (Cd vrijednost) od 0,23. Kako bi to postigli, stručnjaci za aerodinamiku trebali su optimizirati razne detalje i implementirati nove ideje. Kao primjer, AIRPANEL sustav naprednih zaklopki, koji je dostupan uz većinu motora u EXCLUSIVE liniji opreme i baznim modelima, otvara rešetku hladnjaka uz pomoć podesivih zaklopki kada je potrebno dodatno hlađenje te dodatno uključuje drugu zaklopku u otvoru za usis zraka ispod registarske pločice što dodatno unaprjeđuje ukupne performanse ovog sustava. Uz to, sofisticirana aerodinamika minimizira buku vjetra i osigurava da je nova E-klasa tiša od nekih modela iz luksuzne klase.

pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo