Cilj mobilne aplikacije bio je prenijeti sve funkcionalnosti na mobile display i omogućiti pristup informacijama i kupnji karata na korisnički što prihvatljiviji način. Istraživanjem tržišta provedenom 2018. godine ustanovljeno je kako mali broj korisnika usluga Jadrolinije ima razvijenu svijest o kupnji Jadrolinijinih usluga putem interneta ali i uopće o postojanju te mogućnosti putem interneta. Upravo time pokušat će se utjecati na smanjivanje gužve u pristaništima, rasterećenje djelatnika u prodaji u razdoblju visoke sezone, a samim time i na zadovoljstvo putnika i djelatnika Jadrolinije.
Aplikacija je napravljena da bude što jednostavnija, vizualno izgledom prilagođena standardima Jadrolinije, te je broj koraka kupnje karata smanjen na minimum. Ono što je dodatni benefit ove aplikacije je što kreiranjem korisničkog profila, možete u „predloške“ spremati svoje kupnje te stoga prilikom budućih kupnja nije potrebno ponovo ispunjavati sve korake.
Aplikacija je dostupna za preuzimanje na Google play storeu za korisnike Android telefona i App storeu za korisnike IOS sustava. Jadrolinija potiče putnike da aplikaciju koriste i javljaju dojmove i konstruktivne prijedloge kako bi se sam proizvod mogao usavršavati kroz vrijeme.