Nestlé Summer's Cool - međunarodni edukativni program za studente i diplomce

Image

Ulaganje u mlade ključno je za uspješne i otporne zajednice te pomaže u izgradnji poslovanja svake kompanije. Upravo mladi imaju moć učiniti radna okruženja dinamičnijima i konkurentnijima, ali im je u tome, dok su još na svojim poslovnim počecima, ključna podrška zajednice. Nestlé već godinama predano radi na podršci boljoj zapošljivosti mladih kroz različita pripravništva, stručne prakse i edukacije. Jedna od njih je i međunarodna edukacija Summer's Cool. Više o cijelom konceptu, predavanjima, predavačima i važnosti ovakvih edukativnih programa, ispričala je Tina Gjuriš, HR Business partner u kompaniji Nestlé Adriatic

30.6.2021.
12:53

Odgovarala: Tina Gjuriš, HR Business partner u kompaniji Nestlé Adriatic

Ovog se ljeta po drugi put održava Nestlé Summer's Cool međunarodna edukacija za mlade. O kakvoj je edukaciji riječ i koje su novosti u odnosu na njezino prvo izdanje?

Nestlé Summer's Cool, međunarodni edukativni program za studente i diplomce, ove se godine u Hrvatskoj odvija po drugi put. U okviru programa, mladi će potpuno besplatno imati priliku tijekom tri tjedna učiti od stručnjaka iz područja prodaje, nabave, marketinga, e-poslovanja te komunikacija. Posebnu vrijednost edukaciji daje i prilika mladima da kroz praksu primijene naučeno u formalnom obrazovanju. Praksa je plaćena. Novost je da će, zahvaljujući tehnologiji, ovaj program biti dostupan većem broju mladih, odnosno njih 60 iz regije. Svi polaznici koji uspješno završe program dobiti će certifikat.

Na kojim je područjima poslovanja fokus edukativnog programa i tko su predavači?

Stručnjaci iz međunarodnog Nestlé okruženja dijelit će svoja znanja s mladima kroz 18 interaktivnih radionica. Vjerujemo da će rad u internacionalnim timovima na rješavanju studije slučaja uz podršku mentora i predstavljanje rješenja Nestlé žiriju uvelike približiti mladima poslovni svijet.  Naglasak svih radionica je na razvijanju digitalnih i zelenih vještina.

Zašto su učenje i praksa u međunarodnom okruženju toliko važni? Kako HR odjel vaše kompanije gleda na takvo iskustvo prilikom prijava mladih na otvorene pozicije?

Učenje i praksa u međunarodnom okruženju na realan način pripremaju mlade za buduće zaposlenje. Također, to je prilika mladima da osjete korporativnu kulturu, način rada, ponašanja i komuniciranja u organizaciji. Uz to, veliki se naglasak stavlja i na poštovanje raznolikosti, ali i na timski rad i ,,veslanje u istom ritmu'' za ostvarivanje rezultata. 

Koliko milenijalaca i pripadnika generacije Z zapošljava Nestlé Adriatic? Kako oni doprinose razvoju i napretku kompanije?

Na Nestlé JI tržištu, 46,2 posto zaposlenika su milenijalci, a 2,5 posto pripada generaciji Z, sličan omjer je i u Hrvatskoj. Mlađe generacije su nam inspiracija i sa svojim svježim, inovativnim i poduzetničkim razmišljanjima doprinose sadašnjim i budućim izazovima.

Iz vašeg iskustva, koji su faktori prilikom zapošljavanja danas važni mladima? Što oni traže od kompanija?

Mladi  svojim načinom razmišljanja doprinose bržoj transformaciji organizacije. Kod mladih do 30. još primjećujemo da vole brze promjene, ako nisu zadovoljni nakon dvije godine traže novo, brže i fleksibilnije radno mjesto. Oni očekuju transparentnu i redovnu komunikaciju i povratnu informaciju i žele personalizirani pristup te fleksibilnost kada je riječ o organizaciji posla, kao što je rad na daljinu. Rado uče online, a važan im je i balans privatnog i poslovnog života, koji je u Hrvatskoj na višem mjestu nego u ostatku regije.

Još se za kraj kratko osvrnite i na regionalnu anketu o stavovima i navikama mladih, kada je riječ o poslu, koja je upravo u tijeku. Koje rezultate zasad imate?

U sklopu inicijative za zapošljavanje mladih, Nestlé je pokrenuo regionalnu anketu o stavovima i navikama mladih (do 30 godina) kada je riječ o poslu, kako se snalaze s edukacijom na daljinu, faktorima koji najviše utječu na odabir potencijalnog poslodavca te svemu onome što im je važno u pogledu budućeg posla. Ono što bih istakla kao vrlo interesantno, prema dosadašnji rezultatima, je važnosti balansa između privatnog i poslovnog života. Prilikom odabira poslodavca, mladima je visina primanja prioritet, nakon kojeg slijede mogućnosti usavršavanja i dostupnosti treninga unutar kompanije (posebno u dijelu digitalnog marketinga), kao i prilikama za napredovanje. Ono što je ohrabrujuće, da je čak 2/3 ispitanika odgovorilo da bi vrlo rado sudjelovalo  u kolektivnim akcijama koje bi poslodavac organizirao u cilju zaštite životne sredine i prirodnih resursa.

Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti