Riječ je o online aplikaciji, tako da je sustav stalno dostupan online, neovisno o pretraživaču koji koristite i neovisno o računalu na kojem radite. eKomunikacija je zapravo online servis koji može servirati više tisuća tvrtki.
eKomunikacija CRM sadrži 6 osnovnih modula: kontakti, komunikacija, zadaci, ponude, računi i administracija, koji omogućavaju lakšu podjelu posla i preciznije vođenje dnevnika svega napravljenog. Svaki od spomenutih modula nudi vam nekoliko različitih podskupina uz koje u kratkom roku možete napraviti određeni zadatak bez previše snalaženja u cjelokupnom planu poslovanja tvrtke.
Osnivač tvrtke Informativka, Filip Višić, izjavio je: "Sustav eKomunikacija CRM nastao je još 2002. godine, a od tada se razvija i uvijek iznova nudi nova i bolja rješenja koja omogućavaju brže, jednostavnije, preglednije i profitabilnije vođenje tvrtke te aktivnu i brzu komunikaciju s klijentima."
Sustav eKomunikacija predstavlja neizostavan alat za sve tvrtke koje u današnjem užurbanom svijetu žele biti u korak s vremenom i novostima, uvijek dostupne za svoje klijente i uvijek spremne za nove zadatke. Za sve to potrebna je dobra organizacija, a upravo eKomunikacija omogućava sortiranje podataka koje možete prilagođavati svojim potrebama.
Više informacija na www.ekomunikacija.com