S NOGOMETNOG TRAVNJAKA U TV REKLAMU /

Luka Modrić i Dominik Livaković nove su zvijezde Podravkinih kampanja za Čokolino i Lino Ladu

Image

Sasvim obično jutro u Hotelu Sheraton prekinuo je jedan neočekivani gost. Najbolji vezni igrač na svijetu Luka Modrić ležerno je izašao iz dizala i iste sekunde privukao pozornost svih prisutnih.

16.11.2023.
14:31
VOYO logo

Čak je i grupa stranih turista na recepciji odmah prepoznala našeg kapetana. Nisu stigli ni izvaditi svoje mobitele, a Luka je već bio na setu, spreman za snimanje TV reklame za Lino Ladu Gold Creamy. Logičan odabir brend ambasadora od strane Podravke jer tko će bolje prezentirati Lino Ladu Gold Creamy, nego osvajač Zlatne lopte koji inače obožava palačinke s Lino Ladom. U to smo se uvjerili i sami kad se zadnja scena snimala nekoliko puta, a Luka je baš svaki put guštao u novoj palačinki ispunjenoj Lino Ladom. Za njega na snimanju nije bilo praznog hoda. Dok je ekipa namještala rasvjetu, on je koristio svaku pauzu za davanje autograma i potpisivanje hrpe sponzorskih dresova.

Image
Image

No, Luka nije bio jedina zvijezda na setu. Taj dan se u hotelu okupljala cijela naša nogometna reprezentacija, uoči važnog susreta Euro kvalifikacija. Joško Gvardiol i Mateo Kovačić su sa velikom znatiželjom pratili dio snimanja, a tada je pred kameru stao i naš najbolji vratar Dominik Livaković koji je angažiran u kampanji za Čokolino Classic i Dark. On se odlično uklopio u novu strategiju Čokolina koja potiče sve uzraste na fizičku aktivnost i bavljenje sportom općenito. Koliko god su klinci na snimanju uživali s Dominikom, toliko je i on uživao s njima igrajući ping-pong i vježbajući karate u bijelom kimonu, malo za promjenu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Image

Oba spota snimljena su pod redateljskom palicom Dalibora Matanića i pod budnim okom agencije McCann Zagreb koja je osmislila scenarije i realizirala ih u suradnji s Val produkcijom. Premda je snimanje u organizacijskom smislu bilo poprilično zahtjevno, atmosfera na setu je bila zabavna i opuštena. Luka i Dominik odradili su snimanje vrlo profesionalno i u svega nekoliko sati, a zahvaljujući dobro uigranom timu i na radost svih onih koji su strpljivo čekali da snimanje završi, ostalo je dovoljno vremena za autograme, potpisivanje dresova i selfije s našim nogometnim zvijezdama.

Image
Image
Image

Jedno je sigurno, neki će ovo snimanje pamtiti do kraja života.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
"Osjećaj kao iz sna postao stvarnost…" /

Četvrta dobitnica u nagradnoj igri Uhvati 100.000 eura u Cro Casinu

Još iz rubrike
Image
"Osjećaj kao iz sna postao stvarnost…" /

Četvrta dobitnica u nagradnoj igri Uhvati 100.000 eura u Cro Casinu