Pogledajte! / LIDL I WWF POKREĆU AMBICIOZNO MEĐUNARODNO PARTNERSTVO

Image

Lidl, jedan od najvećih maloprodajnih lanaca, i World Wildlife Fund (WWF), jedna od najvećih svjetskih nezavisnih organizacija za zaštitu prirode, najavili su početak novog petogodišnjeg međunarodnog i strateškog partnerstva aktivnog u 31 zemlji. Dugoročna suradnja s WWF-om bit će usmjerena na rad duž Lidlovog lanca vrijednosti, što će pomoći u suočavanju s globalnim ekološkim izazovima današnjice. Suradnja će osigurati i da još veći broj kućanstava ima pristup održivijim mogućnostima prilikom kupovine te će potaknuti razvoj poslovnih modela koji su u skladu s prirodom i unutar planetarnih granica. Partnerstvo je novi kamen temeljac u predanosti održivosti koju Lidl već godinama potiče kao dio svoje međunarodne strategije održivosti. Zajednički cilj ovog partnerstva je pružiti kupcima još održivijih mogućnosti.

27.6.2024.
10:24
VOYO logo

Udruživanje snaga

Boris Lozić, predsjednik Uprave Lidl Hrvatska, poručuje: “Kao jedan od najvećih maloprodajnih lanaca, svjesni smo svoje odgovornosti i svog utjecaja. Preuzimamo odgovornost s ciljem poslovanja u okviru planetarnih granica. Za Lidl, održivo upravljanje nije samo pitanje stava, već i osnova za budući opstanak našeg poslovnog modela. Uz podršku i stručnost WWF-a, našu predanost održivosti podići ćemo na višu razinu. Samo zajedničkim radom možemo prevladati glavne globalne izazove poput klimatskih promjena i gubitka prirodnih staništa. Upravo zato vjerujemo u jaka partnerstva i zajednički rad na pružanju održivijih mogućnosti.”

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kirsten Schuijt, generalna direktorica WWF International, dodaje: “Način na koji proizvodimo i trošimo hranu i energiju jedan je od vodećih pokretača gubitka prirodnih staništa i klimatskih promjena. Kako bismo zaustavili i preokrenuli najveću krizu s kojom se čovječanstvo danas suočava, potrebne su nam hrabre i hitne akcije prema promjeni naših prehrambenih i energetskih sustava, a prehrambeni i maloprodajni sektor imaju veliku ulogu u pokretanju te promjene. Kao jedan od najvećih maloprodajnih

lanaca, Lidl ima golemu međunarodnu moć poticati održive promjene u industriji hrane i maloprodaji. WWF je ponosan što će pratiti Lidl na ovom putovanju na kojem ćemo ga podjednako poticati i izazivati.”

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zajedničko jače djelovanje u 31 zemlji

Lidl i WWF posljednjih nekoliko godina već zajedno surađuju u postojećim partnerstvima, primjerice u Švicarskoj i Austriji. Novo partnerstvo proširuje opseg ovog posla globalno, kako bi se ubrzala održivost na međunarodnoj razini. Lidl si je zadao cilj svojim kupcima diljem svijeta učiniti održivu kupnju još jednostavnijom u budućnosti te suradnjom s WWF-om omogućiti održiviji izbor i aktivno oblikovati održivu promjenu. Partnerstvo s WWF-om podržat će ovaj cilj fokusiranjem na sljedeća ključna područja: 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
  • Očuvanje i promoviranje bioraznolikosti
  • Odgovorno upravljanje vodnim resursima
  • Zaštita klime pomoću znanstveno utemeljenih klimatskih ciljeva
  • Izgradnja i proširenje slijedivih lanaca opskrbe, bez krčenja šuma i konverzije zemljišta
  • Odgovorna nabava kritičnih sirovina poput palminog ulja, soje, kakaa, čaja, kave, drveta i papirnatih proizvoda
  • Odgovorna nabava ribe i morskih plodova te očuvanje kritičnih ribolovnih područja i ribljih fondova
  • Zalaganje za osvješteniju i održiviju prehranu i potrošnju
  • Smanjenje otpada od hrane

Osim Lidlovog angažmana duž vlastitog lanca vrijednosti, kompanija će podržati različite projekte očuvanja prirode WWF-a kako bi pomogla zaštititi okoliš u regijama iz kojih nabavlja sirovine.

O Lidlu

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima više od 12.350 trgovina i više od 225 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta.

Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Lidl trenutno ima više od 375.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta. U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan.

Schwarz Grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2023. generirala je promet od 167,2 milijardi eura.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 109 trgovina i 3 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.

ksw 96
Gledaj uživo 20.7. od 20 sati
VOYO logo