Kosu njegujem, super nagrade osvajam u dm-u!

1.7.2014.
10:39
VOYO logo

Ova dm-ova kampanja naglasak stavlja na moderne trendove i osobnost izraženu posebnošću stila i na razini nagrada i na razini proizvoda usmjerenih na njegu i styling kose. Izborom najmanje dva proizvoda u dm-u svi kupci će dobiti jake saveznike, ne samo kvalitetom nego i učinkom, koji će im pomoći da svojoj kosi podare moderan dah osvježenja i stila, ovaj put i prije ljeta. A oni najsretniji ujedno će imati prilike osvojiti vrijedne nagrade koje će im pomoći da svoje navike u njezi kose, zatim svoju osobnost i ukupni stilski izričaj odvedu u smjeru najnovijih trendova.

Detalje potražite na letku u dm prodavaonicama ili na www.dm-drogeriemarkt.hr.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

//

Njegujte svoju kosu i osvojite vrijedne nagrade u dm-u!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Aussie, Syoss Color (boje za kosu), H&S, Pantene, Fructis, Gliss, Preference, Casting i Taft brandovi su koji sudjeluju u dm-ovoj novoj kampanji u srpnju Kosu njegujem, super nagrade osvajam i kupnjom kojih kupci imaju prilike osvojiti vrijedne nagrade: haljinu Aleksandre Dojčinović (10 x ), torbicu Aleksandre Dojčinović (5 x), srebrne naušnice Zaks (10 x), smartphone Samsung Galaxy S4 (5 x) ili poklon-bon u vrijednosti od 300,00 kn u dućanima Extreme intimo (10 x).

Budući da je njega kose važna i prije no što odemo na godišnji odmor i izložimo je utjecajima sunca, mora i plaže, dm se pobrinuo za to da svoje kupce podsjeti i potakne na učinkovitu i kvalitetnu njegu, ali i styling kose. Pritom ih nagrađuje vrijednim nagradama koje će baš svačiji stil svrstati među najmodernije, najbolje. Detalje potražite na letku u dm prodavaonicama ili na www.dm-drogeriemarkt.hr.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

//

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo