Ključ uspjeha za postizanje izvrsnosti u turizmu

'Ključ uspjeha za postizanje izvrsnosti u turizmu je edukacija menadžmenta kao osnovne karike isporuke kvalitete' Alen Jerkunica, 'Visoka škola Aspira'

30.10.2013.
8:38
VOYO logo

Programi usavršavanja: Menadžer turističke destinacije i Menadžer hotela

Ministarstvo turizma Republike Hrvatske u svom dokumentu „Strategija razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020. godine“, ustvrdilo je da je ključ uspjeha za postizanje izvrsnosti u turizmu edukacija srednjeg menadžmenta kao osnovne karike isporuke kvalitete. Za potrebe hrvatskog turizma potrebno je uspostaviti cjelovit i konzistentan sustav cjeloživotnog učenja utemeljen na aktualnim potrebama gospodarstva i javnog turističkog sustava.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Programi cjeloživotnog učenja odnose se na sve stalno zaposlene djelatnike u privatnom, ali i javnom sektoru povezanom s turizmom, kazao nam je presjednik upravnog viječa Visoke škole aspira, g. Alen Jerkunica. Programi namijenjeni privatnom sektoru uključuju programe za izvršnoproizvodno-uslužno osoblje te za srednji i viši menadžment, te obuhvaćaju teme usmjerene na hotelske operacije, menadžment, kontroling i financije, marketing i prodaju, suvremene sustave distribucije i upravljanje prihodima, razvoj investicijskih projekata, strateško planiranje, 'hospitality' kulturu, kulturu izvrsnosti, energetsku učinkovitost i sl. Programi namijenjeni javnom sektoru u turizmu odnose se na upravljanje destinacijom kroz partnerstvo, razvoj i upravljanje destinacijskim menadžment organizacijama, upravljanje destinacijskim marketingom i korištenje marketing alata, izradu razvojnih planova turizma, vođenje projekata, kontroling i monitoring učinkovitog korištenja sredstava, apliciranje za EU fondove, kreiranje složenih turističkih proizvoda i sl.

Kako bi se što spremnije dočekali ovi procesi te zadovoljile potrebe turističkog tržišta u budućnosti Visoka škola Aspira je kreirala programe Menadžera turističke destinacije i Menadžera hotela. Programi se izvode u suradnji i partnerstvu sa strukovnim udrugama (Udruga hrvatskih putničkih agencija, Udruga poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske, Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela… ) i specijaliziranim konzalting organizacijama u turizmu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Predavači su eminetni stručnjaci iz područja turizma i destinacijskog menadžmenta kao što je:

Željko Trezner - direktor Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA),

mr.sc. Pave Župan Rusković – stručnjakinja iz područja turističkog agencijskog poslovanja, Dubrovnik,

Kristian Šuštar – presjednike Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske,

Tekst se nastavlja ispod oglasa

dr.sc. Amelia Tomašević – direktorica turističke zajednice Zagreb,

mag. Darja Radić, Slovenija – čelnica Uprave za turizam u Ministarstvu gospodarstva Slovenije,

Tekst se nastavlja ispod oglasa

dr.sc. Irena Ateljević – profesorica na Sveučilištu u Wageningenu -Nizozemska viša znantvena suradnica, Institutut za turizam, te mnogi drugi.

Sve informacije vezano uz programe i upise može se obratiti putem e-mail adrese: info@aspira.hr, mobilnog telefona: 099 333 2009 te na službenoj web stranici www.aspira.hr!

Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo