Saznajte! / Izvrsnost se stvara, kvaliteta održava

Image

Čovjek je nositelj kvalitete u turizmu i ugostiteljstvu - Budi izvrstan

4.10.2023.
0:06
VOYO logo

Put do uspjeha je trnovit, mnogi će reći. Za uspjeh je potreban splet različitih čimbenika. Ideja, kapital, ljudski resursi, predvidivi i nepredvidivi utjecaji i malo sreće. Međutim, ukoliko treba izdvojiti presudan čimbenik, nedvojbeno su to ljudski resursi. Turizam je djelatnost koja to najbolje dokazuje.

Vrhunsko jelo u restoranu po privlačnoj cijeni, uz neljubaznu uslugu konobara, zbog kojeg se osjećate kao da ste zalutali na krivo mjesto i niste poželjan gost, „najskuplje“ je jelo koje možete probati. Ovakvim „uslužnim tretmanom“ umjesto zadovoljstva i ugode možete okusiti samo gorak okus i razočarenje. Ljudski resursi najjača su karika u lancu do uspjeha. Međutim, sve je izazovnije upravljati njima. Nove generacije, nove životne navike, brza rješenja, utjecaji visoke tehnologije koja ulazi u sve pore ljudskog života, sve veći zahtjevi, sloboda koja nudi razne mogućnosti i sl. Ljudski kapital specifičan je resurs jer zahtjeva specifičan, individualan pristup.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Turizam i ugostiteljstvo izazovne su djelatnosti koje zahtijevaju stalnu budnost usmjerenu zahtjevima  turbulentnog tržišta. Investiranje u ljudski kapital započinje formalnim obrazovanjem ali nikako tu ne prestaje. Poslodavci s jedne strane traže visoko kvalitetnu radnu snagu koja će biti motivirana, kvalificirana, sposobna, odgovorna, fleksibilna i sl.;  dok zaposlenici žele uz zadovoljstvo poslom koji rade biti adekvatno plaćeni, traže stimulativno okruženje i pogodnosti  u vidu više slobodnog vremena, rada od kuće, usavršavanja, napredovanja, i sl.

Image

Projekt KLIK Pula – Centar za kompetentno cjeloživotno razvijanje inovativnih znanja i vještina u sektoru ugostiteljstva i turizma kojeg provodi Škola za turizam, ugostiteljstvo i trgovinu, Pula s dvanaest (12) partnera iz javnog, privatnog i civilnog sektora daje prognozu svjetlije budućnosti turizmu i ugostiteljstvu, polazeći upravo od glavnih aktera, zaposlenika u turističkom u sektoru.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Škola kao Regionalni centar kompetentnosti u sektoru turizma i ugostiteljstva, navedenim projektom koji se bliži svome kraju a koji je financiran bespovratnim sredstvima Europskog socijalnog fonda u iznosu 5.931.659,01€., u suradnji s partnerima, provela je mnogobrojne aktivnosti u cilju modernizacije obrazovne institucije, obrazovnih metoda i sadržaja u skladu se vremenom; jačanja odgojno- obrazovnih radnika, mentora i promocije strukovnih zanimanja i rada centra KLIK.

Provedene su aktivnosti uspostave organizacije rada i razvoja regionalnog centra kompetentnosti KLIK Pula.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Organizirane su specijalizirane gastro radionica za odrasle polaznike, izrađeni edukativni video materijali iz područja hotelijerstva, izrađeni novi standardi zanimanja, standardi kvalifikacije i strukovni kurikulumi,  organizirana su predavanja poduzetnika posebnih oblika turizma i demonstracije rada na terenu, studijski posjeti u suradnji s strukovnim grupama putničkih agencija, posjeti turističkim zajednicama i hotelskim tvrtkama. Više od 500 učenika sudjelovalo je na studijskim posjetima, radionicama, predavanjima i demonstracijama na terenu. Osmero učenika pohađalo je dvomjesečnu stručnu praksu u hotelima u Bavarskoj.

Image

Škola je opremljena informatičkom opremom, računalnom i specijaliziranom ugostiteljskom opremom, nabavljena su 2 osobna vozila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Proveden je veliki broj edukacija i stručnih usavršavanja za odgojno – obrazovne radnike,  programa usavršavanja i  programa osposobljavanja, program edukacija mentora u redovnom/dualnom sustavu obrazovanja, tečajevi stranih jezika za nastavnike. Organizirani su posjeti međunarodnim konferencijama, stručnim skupovima, kongresima. Osim toga ostvarena je suradnja s visokim učilištima, znanstvenim organizacijama, strukovnim komorama. Osnovan je Karijerni centar s ciljem usmjeravanja  učenika i odraslih polaznika, tj. za karijerno savjetovanje i praćenje korisnika.

Promocija strukovnih zanimanja i rada centra KLIK ostvarena je kroz sudjelovanje na natjecanjima, smotrama, radionicama. Zabilježeni su brojni uspjesi učenika na lokalnoj, regionalnoj, državnoj, europskoj razini. Projekt KLIK I Škola za turizam, ugostiteljstvo i trgovinu posjetili su i predstavili se na prestižnim svjetskim turističkim sajmovima. Animirani su učenici osmih razreda osnovnih škola organizirajući za njih posjet visokokvalitetnim ugostiteljskim objektima gdje su se iz prve ruke mogli upoznati s radom turističko-ugostiteljskih radnika. Organizirane su promotivne konferencije, okrugli stolovi, tematski skup za poticanje inovacije u turizmu i ugostiteljstvu. U sklopu promotivne kampanje snimljene su i emitirane kulinarske emisije, snimljeni promo spotovi, gotovanja u tv i radio emisijama, objave u elektroničkim i tiskovnim medijima, postavljeni jumbo plakati i sl.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Želimo li postati bogata turistička destinacija, ključ uspjeha leži u visokokvalitetnim, motiviranim ljudskim resursima. Svaki pojedinac mora spoznati sebe i vođen motivacijom izabrati radno mjesto koje će mu donijeti zadovoljstvo i uspjeh. Zadovoljan zaposlenik gradi sretno društvo, a time i okruženje u kojem ostvaruje egzistenciju. Učenje je cjeloživotni proces koji nije nikad uzalud utrošeno vrijeme. Društvo je to koje stvara uvjete, pojedincu ostaje izbor.

„Budi izvrstan“, poruka je koju šalje ŠTUT RCK u turizmu i ugostiteljstvu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sadržaj ove publikacije isključiva je odgovornost Škole za turizam, ugostiteljstvo i trgovinu, Pula;

Image
FNC17
Gledaj uživo 1.lipnja
VOYO logo