Hrvatska – zemlja koja inspirira velike umove

Image
2.8.2019.
11:23
VOYO logo
VOYO logo

EXPO 2020 u Dubaiju otvara svoja vrata 20. listopada 2020. i do 10. travnja 2021. očekuje 25 milijuna posjetitelja od čega 70 posto međunarodnih iz cijelog svijeta i 30 posto lokalnih. Sadržaj je namijenjen općoj javnosti, mladima, poslovnim i istaknutim javnim subjektima, vladama i slično. Riječ je o jedinstvenoj platformi gdje će sudionici moći prikazati i ispričati svoju priču i širem broju virtualnih posjetitelja. Očekuje se da će EXPO 2020 Dubai imati doseg od preko 3 milijarde pojedinaca što je velika prilika za sve sudionike da se predstave na najbolji mogući način.

Image
Image

Real grupa d.o.o., Architect Ante Vrban d.o.o. i tvrtka Morium d.o.o., zajednica su ponuditelja čiji koncept je izabran kao pobjednički na natječaju Hrvatske turističke zajednice za izradu idejnog rješenja hrvatskog paviljona na EXPO 2020 u Dubaiju, njegovu implementaciju, održavanje i deinstalaciju. U međunarodnom natječaju zajednica ponuditelja predložila je koncept projekta pod nazivom “CROATIA – inspiring great minds“ (Hrvatska – zemlja koja inspirira velike umove). Real grupa na čelu s Krešimirom Renzom Prosolijem jedna je od najuspješnijih hrvatskih agencija za integrirane tržišne komunikacije s višegodišnjim međunarodnim iskustvom. Iza sebe ima i uspješne produkcijske projekte za koje je dobila više nagrada i priznanja struke. Real grupa ujedno je i voditelj zajednice ponuditelja te je odgovorna za stvaranje sadržaja, video prezentacija i drugih multimedijskih materijala. Autor prostora i glavni arhitekt je renomirani arhitekt Ante Vrban, koji ima bogato iskustvo u projektima u Hrvatskoj i inozemstvu i višestruko je nagrađivan međunarodnim nagradama za svoje javne i rezidencijalne projekte. Tvrtka Morium Biance Matković specijalizirana je za tržišne komunikacije s bogatim međunarodnim iskustvom u diplomaciji te organizaciji i vođenju velikih i složenih državnih projekata. Voditelj projekta EXPO 2020 zajednice ponuditelja je Sascha Machiedo s iznimnim iskustvom u projektima ovakvog tipa, a bio je i direktor paviljona SAD-a na svjetskom EXPO-u u Milanu 2015. Tim zajednice ponuditelja čine vrhunski stručnjaci iz područja marketinga, arhitekture, organizacije, produkcije i upravljanja složenim projektima s višegodišnjim iskustvom u vođenju međunarodnih i nacionalnih projekata.

Image

Primarni cilj je predstaviti Hrvatsku kao zemlju kreativnih, inovativnih vizionara kroz stoljeća. Riječ je o genijalnim umovima koji nikad nisu bili vezani granicama i bez obzira na to što je riječ o relativno maloj zemlji svojim velikim idejama utjecali su i utječu na cijeli svijet. Hrvatsku će predstaviti kroz interaktivnu priču i potencijal koji ima u svakom segmentu društva koji je i veliki potencijal za strane investitore. Dobitnici natječaja kroz svoj koncept će predstaviti velikane iz područja znanosti, kulture, medicine, umjetnosti, komunikacije i sporta, te njihov utjecaj na današnji život, a što je sve potencirano kroz korištenje lokalnih materijala (brački kamen, šljunak, plaže, maslina i mnogih drugih). Koncept će staviti naglasak na velike umove Hrvatske čija su dostignuća imala utjecaj na cijeli svijet od Nikole Tesle, Ruđera Boškovića do Mate Rimca. Osim znanosti i drugih sfera u kojima je uspješna, Hrvatska je posebno poznata i po uspjehu u sportu gdje redovito osvaja najveća svjetska odličja. Hrvatski paviljon će biti smješten na 2 etaže od koji će svaka imati različitu namjenu. U prizemlju će biti smješten izložbeni dio za posjetitelje EXPO-a, dok će gornji kat služiti kao ured, prostor za primanje gostiju te organizaciju sastanaka.

Image

Kroz veliki broj multimedijskih projekcija, dijelit će se informativni sadržaji o Republici Hrvatskoj. U prostoru dominira interaktivna 3D reljefna maketa Hrvatske kao “karta hrvatskih umova“ koja uključuje prvenstveno velike umove koji su svojim dostignućima doprinijeli vidljivosti i prepoznatljivosti Hrvatske, a naposljetku slavi i hrvatski sport kroz prikaze hrvatskih sportaša koji su također malu zemlju velikih talenata etablirali na svjetskoj razini. Drugi dio prizemlja zamišljen je kao emotivno i virtualno putovanje uma koje uključuje video, mirise, zvukove i putovanje po cijeloj Hrvatskoj te predstavljanje njenih prirodnih ljepota i specifičnosti. Dinamično, teatralno i poticajno iskustvo koje će posjetitelje ostaviti pod dojmom uzbudljivog putovanja završava pod stablom masline u zoni opuštanja. Suvenirnica na kraju će posjetiteljima omogućiti da sa sobom ponesu prigodni promotivni materijali i poklone partnera i sponzora kao podsjetnik na Hrvatsku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
savrseni kandidatkinje
GLEDAJ ODMAH!
VOYO logo