Hansgrohe Raindance E – nova zvijezda u tuš kabini

Image
5.10.2017.
11:01
VOYO logo

Raspon tuševa hansgrohe Raindance E impresionira karakterističnim dizajnom i iznimnim performansama vode

Čisti, linearan dizajn novog raspona tuševa hansgrohe Raindance E stvara upečatljivo obilježje u modernom kupaonskom okruženju. U suradnji s dizajnerima iz studija Phoenix Design, brend je kreirao nadglavne tuševe i cijevi tuša koje kombiniraju izdašne površine i kvalitetne materijale sa sofisticiranim performansama vode.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zahvaljujući poboljšanoj Air tehnologiji, kvadratni, nadglavni tuš veličine 30x30 centimetara proizvodi kišu punih, mekanih kapljica. Mlaznice za raspršivanje raspoređene su na poseban način kako bi se osiguralo da je tijelo u potpunosti obavijeno vodenim plaštom. Nadglavni se tuš hansgrohe Raindance E s diskom za raspršivanje veličine 40x40 centimetara neprimjetno stapa sa stropom, pružajući time osjećaj blagotvornog kišnog rominjanja.

Cijev tuša kombinira impozantan nadglavni tuš, plosnati držač tuša i termostat u impresivnu cjelinu te dolazi u dvije duljine za više instalacijskih mogućnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Image
Image

Mnoge komponente raspona tuševa Raindance E nude brojne mogućnosti za raspored izvan tuš kabine, olakšavajući time ispunjavanje individualnih želja kupaca. U situacijama u kojima je jedini izvor vode prilagodljivi ručni tuš, set za tuširanje Unica E, s ravnom tuš-konzolom, kliznim držačem i odgovarajućom posudom za sapun, elegantno je rješenje.

Puristički dizajn hansgrohe Raindance E tuševa idealno se podudara s novim rasponom miješalica hansgrohe Metropol, setovima hansgrohe ShowerSelect i hansgrohe ShowerTablets ili novom kontrolom tuširanja hansgrohe RainSelect.

Na rang listi „Međunarodnog foruma dizajna (iF)“, a u konkurenciji najboljih svjetskih tvrtki za dizajn, grupa Hansgrohe je s robnim markama AXOR i hansgrohe trenutno pozicionirana na visokom 6. mjestu. Tvrtka iz Schiltacha, specijalizirana za sanitarnu opremu, visoku je pozicioniranost među 2.000 kompanija osigurala s 1.040 bodova, čime je nadmašila brojne svjetski poznate marke poput Audija, BMW-a i Applea te ponovno potvrdila vodeću poziciju u sanitarnoj industriji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
bomba
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo