Germaniaje sinonim za kvalitetu i pobjedu, Istra 1961 za snagu, izdržljivost, bespoštednu borbu i uspjeh pa tako nastavak suradnje ovih dvaju aktera nije nikakvo iznenađenje.
Partnerska veza između Germanije i Istre 1961 traje od srpnja prošle godine, od listopada je Germania postala novi glavni sponzor Istre 1961 do kraja tadašnje sezone, a sada je ta suradnja nastavljena do kraja tekuće sezone!
Istra 1961 slaže momčad za novu sezonu u kojoj joj ambicije sežu puno više od nekoliko devetih mjesta na koje kao da je bila ‘pretplaćena’ proteklih sezona. Trener je stari, Gonzalo Garcia, sportski direktor novi, Saša Bjelanović, igrači će dolaziti i odlaziti do kraja prijelaznog roka 31. kolovoza, dokad će se formirati kompetitivna i ambiciozna momčad, koja neće samo igrati lijep, gledateljima privlačan nogomet, nego postizati rezultate koji će navijače Zeleno-žutih učiniti ponosnima.
Kako je i Germania ambiciozna i stalno raste, poklopili su nam se interesi i ostala je glavni sponzor kluba, čiji će natpis i logo biti na prsima i leđima novih desova.
Mnogi su primijetili da nogometašima Istre 1961 logo Germanije izvrsno pristaje. Uostalom, u svojem prvom nastupu s Germanijom na prsima slavili su u prvenstvenom ogledu protiv Hrvatskog dragovoljaca s uvjerljivih 3:0, a ove sezone na startu prvesntva za manje od tri tjedna na Aldo Drosinu dolazi Hajduk, što će zasigurno biti spektakl pred punim tribinama pulskog stadiona.
Potpisivanju novog ugovora nazočili su direktorica marketinga Germanije Jasmina Batarilo-Ćerdić i član Uprave Germanije Marijo Tolj te predsjednik Uprave Istre 1961 Branko Devide Vincenti i direktor prodaje i marketinga pulskog prvoligaša Fabio Ivinić.
“Iznimno sam sretna što Germania nastavlja biti glavni sponzor ambicioznog kluba poput Istre 1961. Naša suradnja je od samog počeka bila i više nego dobra pa smo se tako odlučili napraviti korak dalje. Na obostrano zadovoljstvo mogu reći da Germania ostaje glavni sponzor Istre 1961. Ne sumnjam u uspješnost ove suradnje, a našim partnerima iz Pule želim još puno uspjeha i pobjeda na zelenim travnjacima. Naravno, s Germanijom na klupskim dresovima”, naglasila je nakon potpisa novog ugovora Jasmina Batarilo-Ćerdić.
“Ne samo da se poklapaju interesi našeg kluba i Germanije kao tvrtke, nego Germanijin žuti logo odlično pristaje na naše zelene dresove. Istra 1961 je prepoznatljiva kao Zeleno-žuta, pa smo na neki način bili predodređeni za partnerstvo. Kako smo izuzetno zadovoljni prošlosezonskom suradnjom, naravno da smo se lako dogovorili i za novu sezonu, u kojoj naš klub ima cilj postati stabilni prvoligaš, boriti se za mjesta na ljestvici tik do velike četvorke”, nadovezao se Branko Devide Vincenti.
U proteklih 20 godina, Germania je postala jedan od vodećih priređivača iz područja igara na sreću i sportskog klađenja u Hrvatskoj. Kako bi svojim korisnicima pružili objedinjenu ponudu usluga i informacija, Germania je 2014. pokrenula specijalizirani sportski portalGermanijak.hrkoji je na putu da postane najčitaniji specijalizirani portal u Hrvatskoj.
Germania veliku važnost pridaje i društveno odgovornom poslovanju na koje izdvaja značajan postotak godišnjeg budžeta, a sve kako bi zajednici vratili dio onoga što je dala, budući da su nas ova na mnogim poljima turbulentna vremena poučila da profit nije najbitniji, već solidarnost, aktivno sudjelovanje u zajednici, uz održivi razvoj kompanije.
U skladu s tim Germania osim brojnih jednokratnih donacija potrebitim udrugama i ustanovama sudjeluje i u ekološkim projektima, zdravstvenim akcijama te stipendira mlade talente, a veliki naglasak stavlja i na sudjelovanje samih zaposlenika u društveno odgovornim akcijama.