Na samom početku, pokrenuta su dva projekta DM-a. Prvi je zajedničko djelovanje s tvrtkom B5 Grupa na razini party turizma i razvoja turističke ponude paket aranžmana. I to za destinacije poput Paga, točnije Novalje i sve ostale Jadranske destinacije gdje ova kompanija kreira zabavne sadržaje u klubovima poput Papaye, ali i poznatih klubova u Umagu, Dubrovniku itd.
Tanja Roca, izvršna direktorica Fleet rent a car naglašava kako je destinacijski menadžment jedan od ključnih segmenata razvoja domaćeg turizma.
„Razmišljajući o poslovnoj strategiji i unapređenju ponude, nametnula se potreba za povezivanje s jakim strateškim partnerima. Kreiranje turističkih paketa dobitna je kombinacija za sve sudionike u sferi turističke ponude. Sigurni smo kako će naša ponuda dodatno pospješiti razinu party turizma kod nas i kako će svi posjetitelji Novalje, Umaga, Dubrovnika – imati priliku u potpunosti uživati u turističkoj ponudi i zabavi koristeći pakete razvijene samo za njih. Uz ovaj projekt, pokrenuli smo i suradnju s međunarodnom biciklističkom utrkom kroz Lijepu našu, a na tragu velikih međunarodnih utrka poput Tour de France ili Giro di Italia. I u ovom slučaju, naša je želja punom uslugom s našim partnerima osigurati potpun doživljaj posjetiteljima i upravo tom cjelokupnom uslugu na destinaciji učiniti gostima ugodan i nezaboravan doživljaj boravka u našoj zemlji“.