Remek-djelo minimalističkog dizajna u obliku 2-mlaznog ručnog tuša
AXOR One, prvi interaktivni kontrolni element za tuširanje predstavljen 2015. godine, u jednom elementu objedinjuje aktivaciju izlaza vode, regulaciju njezina volumena i kontrolu temperature, unoseći time dodatnu dimenziju prostranosti u prostor tuša. Njegova je savršena dopuna AXOR One ručni tuš s dva tipa mlaza vode čiji dizajn potpisuje londonski studio Barber & Osgerby.
Specifičan dizajn ručnog tuša AXOR One odlikuju površine izdašnih proporcija i blaga zaobljenja, a rezultat je elegantni, minimalistički element koji predstavlja bezvremenski iskaz u svakom kupaonskom okruženju. “S AXOR-om One, kontrolnim elementom i ručnim tušem, stvorili smo uvjerljivo jedinstvo oblika i funkcije – bez umjetničke raskoši” – istaknula je Silke Giessler, voditeljica brand marketinga AXOR-a.
Ručni tuš AXOR One predstavlja remek-djelo redukcije u tušu. Visokokvalitetan i precizno proizveden metalni korpus s potpuno integriranom ručkom postavljen je okomito na tuš konzolu. Zaokret od 90 stupnjeva na potpornom elementu omogućuje selektivnu masažu vrata ili glave s revitalizirajućim, vodopadnim tipom mlaza. Ovaj široki, nježni pojas vode pojačava svoj wellness efekt kroz vodoravno postavljanje ručnog tuša. S umirujućim mlazom vode za čišćenje tijela, ručni tuš AXOR One nudi još jedan tip mlaza vode, koji se jednostavno i intuitivno može odabrati pritiskom gumba
Na rang listi „Međunarodnog foruma dizajna (iF)“, a u konkurenciji najboljih svjetskih tvrtki za dizajn, grupa Hansgrohe je s robnim markama AXOR i hansgrohe trenutno pozicionirana na visokom 6. mjestu. Tvrtka iz Schiltacha, specijalizirana za sanitarnu opremu, visoku je pozicioniranost među 2.000 kompanija osigurala s 1.040 bodova, čime je nadmašila brojne svjetski poznate robne marke poput: Audija, BMW-a i Applea te ponovno potvrdila vodeću poziciju u sanitarnoj industriji. www.hansgrohe.hr