Kada je prije par godina najplodniji i najuspješniji skladatelj Tonči Huljić najavio suradnju s još jednim velikim skladateljem, Goranom Bregovićem, vijest je odjeknula medijima i zaintrigirala javnost, jer projekt koji su zamislili sigurno nije bio nešto već viđeno.
Zanesenjački spoj Tončija Huljića i Gorana Bregovića, te ideja da opišu filozofiju života koja vlada na otocima opjevanu starim splitskim dijalektom pretočili su u mediteranski zvuk i dobili izdanje koje je, malo je reći oduševilo publiku željnu nečeg posve novog, a opet tako bliskog.
"S ovim sam albumom sam nekako gurnuo sebe u prvi plan i priznanjem da sam pomalo nesiguran u glavnoj ulozi pa je to vjerojatno razlog zašto ne pjevam ja, nego Grašo. Ovaj CD je prvi mali korak u mom izlaženju iz pozadine, početak je novog, drukčijeg mene, višeg sklonog samoanalizi i riskiranju", kaže Tonči Huljić.
Na izdanju su se tako u hitove odmah prometnule pjesme "Anarkišta", "Amerika", naslovna "Ka hashish", te "Mana", ali nemoguće je zanemariti i ostale pjesme koje daju cjelovitu sliku Tončijeve zamisli.
Nove pjesme "Samo jubav ostaje", te "Providenca" jedne su od najtraženijih pjesama radijskih i TV etera.
Tonči i Madre Badessa bend osim glazbenog nude i pravi scenski doživljaj, a osim hitova s izdanja "Ka hashish" njihov repertoar obogaćen je i ostalim Huljićevim hitovima koji su izgradili karijeru Petra Graše, Danijele, Jelene Rozge, te Magazina.