Green City Project - najveći urbani eko projekt u regiji

Konzumova humanitarna akcija povodom Dana planete Zemlje Green City Project odvijat će se 5. lipnja s ciljem senzibiliranja javnosti po pitanju ekologije.

22.4.2010.
16:28
VOYO logo

Green City Project – najveći urbani eko event u regiji su na konferenciji za novinare predstavili Marko Lasić-Nered kao organizator, Jure Radoš, direktor prodaje i marketinga Konzuma koji je generalni pokrovitelj projekta te predstavnici ostalih pokrovitelja Karlovačke pivovare, Jadranskog osiguranja i C.I.O.S. grupe.

Konzum je upravo na Dan planete Zemlje započeo i sa realizacijom humanitarne akcije kojom će se donirati novčana sredstva za potrebe projekta „50 dana bioraznolikosti“.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Konzum, koji je ujedno najveći otkupljivač ambalaže u Hrvatskoj na više od 260 lokacija, tako će na današnji dan za svaki komad povratne PET ambalaže uz redovnu povratnu naknadu koju isplaćuje donosiocu, donirati dodatnih 50 lipa za potrebe realizacije ovog projekta. Ujedno će se od sada u svim prodavaonicama Konzuma moći kupiti i nova eko vrećica izrađena od recikliranog materijala, koja komunicira Green City Project.

Jadransko osiguranje kao društveno odgovorna tvrtka svakodnevno je uključena u život zajednice u kojoj posluje što je rezultiralo odlukom o pokroviteljstvu ovog projekta. Ulaganje u ekologiju i održiv razvoj predstavlja imperativ poslovanja ove tvrtke, budući da je sigurna i zdrava priroda bitna karika za siguran život osiguranika Jadranskog osiguranja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Green City Project dobar je spoj s Heinekenom jer je Heineken kao vodeći pivar u Europi istovremeno broj jedan pivar u pogledu održivosti (prema Dow Jones indeksu održivosti).

U okviru Green City Projecta možete uživati u Heinekenu čime doprinosite UN-ovom programu bioraznolikosti kojeg u Hrvatskoj provodi Zelena akcija. Od svake čaše prodanog piva, Karlovačka pivovara donira 2 kune za navedeni program.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cilj Green City Projecta je senzibilizirati hrvatsku javnost u segmentu zaštite okoliša te napraviti najveće eko događanje i inicijativu u regiji. U sklopu niza događanja predstavit će se ekološki odgovorne kompanije i tehnologije. Ujedno će se kroz svako pojedino događanje prikupljati sredstva kojima će se pomagati aktivnosti eko udruge te donirati sredstva u fond za bioraznolikost. Navedeni projekt ima i izninmno važnu edukativnu komponentu s ciljem obrazovanja mladih ljudi na temu ekologije.

U subotu, 24. travnja povodom Dana planete Zemlje, na Kvaternikovom trgu okupit će se deset najeminentnijih hrvatskih grafitera koji će oslikavati platna na temu ekologije, a svi posjetitelji moći će glasati za najbolje grafitersko ostvarenje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stare novine ili plastična boca koja se odlaže u kontejner bit će ulaznica na događanje.

U 11 sati Green Carpetom prošetat će naše najeminentnije manekenke (Aleksandra Grdić, Maja Cvjetković i Lorena Kovač) u kreacijama Jelene Lasić koje su izrađene od nove Konzumove eko vrećice.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na Green carpetu Kvaternikovog trga pojavit će se i velik broj osoba iz javnog života koje će na taj način dati podršku ovom projektu (Damir Hoyka,Tatjana Jurić, Lana Banely, Mario Mlinarić, Mario Petreković, Lana Klingor, Boris Mirković).

Sve okupljene zabavit će DJ eM Bee koji će se pobrinuti za odličnu atmosferu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tvrtka C.I.O.S. predstavit će svoju inicijativu zbrinjavanja auto otpada te mogućnost besplatnog odvoza.

Volonteri Zelene akcije predstavit će svoje ciljeve, a od svake prodane Heineken pive 2 kn će ići u fond za bioraznolikost, budući da je 2010. godina proglašena od UN-a godinom bioraznolikosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Skriveno u raju
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo