Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

IMA LOGIKE

VEĆ SE DANIMA MUČITE NA WC-U? Provjerite radite li ovih pet pogrešaka u prehrani koje uzrokuju zatvor

Ponekad problem stvaraju upravo namirnice koje inače jedemo

Zatvor (opstipacija) povremeno pogađa svaku treću osobu, i to češće žene. Veći unos vlakana kroz voće, povrće, sjemenke i orašaste plodove, kao i pijenje više vode, najčešće pomaže da se ovaj prolazni problem riješi.

PATITE LI OD ZATVORA? Pitanje nije glupo, evo koliko često trebate obavljati veliku nuždu da biste bili zdravi

Pet skupina hrane koju trebate izbjegavati

Međutim, ponekad problem stvaraju upravo namirnice koje inače jedemo. Dakle, ako vas muči zatvor, bilo bi dobro da izbjegavate:

  • Brzu hranu, koja je najčešće bogata mastima, a siromašna vlaknima.
  • Peciva i kekse, koji su također siromašni vlaknima i vodom, a bogati mastima.
  • Mliječne proizvode, za koje se pokazalo da mogu izazvati kroničnu opstipaciju kod djece s intolerancijom na kravlje mlijeko.
  • Meso – ako je vaša prehrana bogata mesom, a siromašna biljnom hranom, koja obiluje vlaknima.
  • Nezrele banane, koje sadrže tanine i imaju visok udio škroba otpornog na amilazu, enzim koji katalizira hidrolizu škroba u šećere. Zbog ovih sastojaka se zelene banane preporučuju upravo kod proljeva.

Povratak na Net.hr