Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Drzite se ovoga ako ne zelite imati drzanje poput bakice

Istrazivanja pokazuju da pravilno drzanje moze popraviti i vas izgled i to kako se osjecate, ali za to nije dovoljno tek ispraviti leda dok sjedite. Koje su konkretne dobrobiti boljeg drzanja?

Studija provedena na Sveucilistu Toronto pokazala je da uspravno drzanje smanjuje osjetljivost na bol. Osim toga, lakse cete disati. Pogrbljeno drzanje suzava disne putove, zbog cega je teze duboko udisati.

Kako se pravilno drzati

1. ‘Izduzite’ kraljeznicu

Stanite tako da su vam noge u raskoraku, u sirini ramena, zatim izduzite kraljeznicu (zamislite da vas netko njezno vuce prema gore drzeci vas za glavu). Zadrzite se tako dok polako ne nabrojite do pet.

2. Poduprite donji dio leda

Zarolajte rucnik i stavite ga izmedu stolice i leda. Tako se necete moci pogrbiti dok sjedite. Isto napravite i u automobilu.

3. Promijenite polozaj

Sjedite na rub stolice, tako da bedra nisu na njoj, a straznjica u potpunosti mora biti na stolici. Tako cete se manje oslanjati na leda.

4. Svako malo se ispravite

Kad se zadubite u posao i prestanete razmisljati o ispravnom drzanju, situacija se lako pogorsa. Postavite alarm na mobitelu ili kompjutoru tako da vas svaki sat podsjeti da se ispravite.

5. Promijenite nacin na koji spavate

Kad lezite na boku, stavite jastuk izmedu koljena. Spavanje u pravom polozaju moze popraviti drzanje i tijekom dana.

Povratak na Net.hr