Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

ZANIMLJIVO

SASVIM PRIRODNO: Visoki tlak možete spustiti i bez tableta, evo pet najlakših načina

Ne čekajte trenutak da budu potrebni lijekovi – regulirajte hipertenziju na zdrav i prirodan način

Visoki krvni tlak pošast je današnjice. Velik broj pacijenata na doživotnoj je terapiji tabletama za njegovu regulaciju. Možda toliko radikalan pristup ipak nije bio potreban?

Postoji barem pet načina da potpuno prirodno i spontano držite svoj tlak pod kontrolom, i to bez ikakve terapije.

DJELUJE POPUT TABLETA ZA VISOKI TLAK: Ovo voće je čudo, pogledajte što vam radi nakon samo mjesec dana

 

Pet ključnih koraka za regulaciju tlaka

  1. Smanjite na minimum tri vrste namirnica koje su otrov za većinu ljudi, a posebno za one koji imaju visoki krvni tlak – šećer, sol i brašno.
  2. Normalizirajte težinu, jer istraživanja pokazuju da čak i umjeren gubitak težine može dugoročno sniziti visoki krvni tlak.
  3. Vladajte emocijama. Veza između stresa i hipertenzije odavno je poznata. Dokazano je da ljudi koji pate od srčanih oboljenja mogu smanjiti rizik od srčanog udara za više od 70 posto ako nauče vladati sobom i izbjegavaju stres.
  4. Liječite se vježbanjem. Nije tajna da je redovna fizička aktivnost daleko bolji lijek od bilo čega što farmaceutska industrija može ponuditi. Osim toga, dobri su i svi ostali učinci koji se time postižu. Bez obzira na to što će vam biti glavni razlog da počnete vježbati, vaš napor bit će nagrađen sigurnim sniženjem krvnog tlaka.
  5. Izbacite ili smanjite unos kofeina. Ako želite zauvijek izbaciti kofein iz svog života, pokušajte to učiniti postupno tijekom određenog broja dana ili čak tjedana, da biste izbjegli apstinencijske simptome poput glavobolje.

Povratak na Net.hr