DOBAR POSAO U OSIJEKU: /

Saponia za svoje proizvode dobila atest o djelotvornosti protiv koronavirusa

Image
13.8.2020.
9:54
VOYO logo

Saponia se, od pojave koronavirusa, potvrdila kao proizvođač koja je među prvima, pokrenula proizvodnju dezinficijensa i omogućila ustanovama i građanima neophodna sredstva za zaštitu zdravlja. Ovih dana proizvodi iz linije BIS HANDYSEPT i ARF DEZI-CLEAN dobili su još jednu potvrdu o kvaliteti – atest o djelotvornosti protiv koronavirusa. Taj, izuzetno bitan certifikat, rezultat je rada Saponijinog razvojnog tima i ponovo smo dokazali da se i u Hrvatskoj razvijaju proizvodi najviših standarda kvalitete i učinkovitosti.

Nakon provedenih testiranja u laboratorijima "J. S. Hamilton", trećeg po veličini europskog laboratorija za ispitivanje hrane, hrane za životinje, voda, kozmetike, mikrobiološke čistoće objekata i uzorkovanje voda, Saponijini dezinficijensi za široku potrošnju (BIS Handysept - za dezinfekciju ruku i Arf Dezi Clean speed i universal - za dezinfekciju i čišćenje vodoperivih površina) i cijela skupina proizvoda BIS (za dezinfekciju ruku zdravstvenog osoblja, djelatnika u prehrambenoj industriji i sve one koji manipuliraju hranom...) dobili su atest virucidnosti protiv koronavirusa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Do sada su ovi naši proizvodi imali dokazanu antimikrobnu djelotvornost, u 99,999 posto, što je također važno u prevenciji širenja koronavirusa, ali s ovim rezultatima ispitivanja s punim pravom i odgovornošću možemo komunicirati da proizvodi imaju i antivirusno djelovanje, što je u ovom trenutku najvažnije za kupce i potrošače" - ističe Dajana Mrčela, predsjednica Uprave Saponije.

Kada je riječ o potrošačima dezinficijensa, u Saponiji naglašavaju da su ovi proizvodi, zbog svog antivirusnog djelovanja, posebno važni za škole,vrtiće, bolnice, domove za starije, ugostiteljske objekte, dakle sve one ustanove koje brigu o zdravlju moraju držati na najvišem nivou.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Saponia je za liniju HANDYSEPT i DEZI-CLEAN pokrenula promotivnu kampanju s naglaskom da trebamo zaštititi naše najvažnije osjetilo – dodir. S atestom o virucidnosti još smo više sigurni da ćemo jesen, koju svi sa strepnjom iščekujemo, dodir učiniti još sigurnijim . Naravno, uz pridržavanje svih ostalih potrebnih mjera zaštite zdravlja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo