U ugodnom ambijentu caffe galerije Velvet u Dežmanovom prolazu, kozmetička kompanija Oriflame prezentirala nem je svoj novi slogan 'Ljepota na moj način'. Također, predstavila je i nove brend ambasadore, a kako najbolji idu uz najbolje dokazali su još jednom izabravši ne jednog već čak pet novih ambasadora.
Novi ambasadori branda su glazbenica Ana Opačak koja je na jučerašnjem predstavljanju izvela dvije pjesme, modna dizajnerica Loreta Gudelj Barać, kick-boksačica Vedrana Halinčić, akademski kipar Hrvoje Dumančić i SOS mama Verica Filipčić. Ana Opačak krasi novi katalog, a koliko im je svima Oriflame kozmetika neizbježna u svakodnevnoj beauty rutini mogli smo čuti u njihovim predstavljanjima okupljenima.
'Ljepota na moj način' novi je koncept kozmetičke tvrtke Oriflame, koji su nam predstavili Igor Crnogaj, Country Manager za Hrvatsku i Sloveniju, Kosovka Tičić, Generalna direktorica za tržišta Zapadnog Balkana, i Marijana Zonić, Regionalna marketing menadžerica za tržišta Zapadnog Balkana.
'Tijekom desetljeća razvoja i poslovanja profilirali smo se u jednu od najkvalitetnijih i najprepoznatljivijih kozmetičkih tvrtki koje posluju putem direktne prodaje. Upravo iz tog razloga, sretni smo što smo izgradili mrežu prijatelja i partnera koja iz godine u godinu raste', istaknula je Kosovka Tičić.
"Danas poslujemo u više od 60 zemalja diljem svijeta, a u Hrvatskoj smo jedan od najpopularnijih kozmetičkih brandova od 1996. godine. Temeljitim istraživanjem tržišta došli smo do slogana 'Ljepota na moj način' koji je nova brend poruka, ali i misija kompanije. Već 50 godina tražimo i pronalazimo ljepotu u svim ženama svijeta, a ono što smo tijekom tog vremena naučili je da ljepota ima beskrajno mnogo lica. Ljepota ne poznaje pravila i okvire, ljepota je sloboda kojom žene diljem svijeta žive svoje jedinstvene razlike baš svakoga dana. Svatko je lijep na svoj, jedinstveni način, a mi smo tu da ljepotu podržimo i naglasimo", rekao je Igor Crnogaj.
Kroz godine razvoja svojim visokokvalitetnim proizvodima tvrtka Oriflame transformirala je živote milijunima ljudi diljem svijeta, a dvadesetogodišnjim iskustvom na hrvatskom tržištu nametnuli su se kao vodeća tvrtka u sektoru kozmetike.