Obraćate li pozornost na ovaj simbol na poleđini kozmetičkih proizvoda? Evo što znači i trebamo li paničariti

Image
Foto: Flickr, Maria Morri

Posudica s brojem na poleđini svakog vašeg kozmetičkog proizvoda ima svoje vrlo važno značenje

30.9.2016.
12:47
Flickr, Maria Morri
VOYO logo

Naime, ta posudica označava rok trajanja (od otvaranja), ali obično smo previše začarane novim, sjajnim puderom u kamenu i divnim, jarkim ruževima da na njega baš i ne obraćamo pozornost.

Image
Image

Na ovaj bismo simbol trebale obratiti pozornost

Image
Foto: Vlatka Ernečić
Image
Foto: Vlatka Ernečić

Oznaka na poleđini proizvoda

Ovaj simbol označava broj mjeseci koliko bismo trebale koristiti određeni proizvod, ali tek nakon što ga otvorimo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ako si kupila puder i nisi ga otvarala mjesec dana, počni odbrojavati (primjerice) 12 mjeseci od dana kada si ga prvi put otvorila.

Ako proizvod koristimo nakon isteka roka trajanja on postaje neučinkovit ili potencijalno opasan

Image
Image

Ako, primjerice, koristite istu maskaru dvije godine, bakterije s očiju neprestano prenosite na nju i obrnuto, a to dovodi do gomilanja bakterija unutar proizvoda kojem je istekao rok.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako se preporučuje da šminku mijenjamo zaista onda kad joj istekne rok, ne treba stvarati paniku ako je koristimo malo dulje negoli je predviđeno.

Utjecaj konzervansa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prošle godine je rubrika Života na Telegramu napravila eksperiment koji je pokazao da u šminki staroj čak i do nekoliko godina nisu pronađeni patogeni elementi, ali da je ipak preporučljivo puder mijenjati nešto češće, dok je kistove i spužvice iznimno važno redovito prati!

No, činjenica da je stara šminka prošla test s vrlo dobrim uspjehom, upućuje na to da konzervansi u šminki odrađuju svoj posao. Je li ih unutra previše ili ne, teško je zapravo utvrditi, ali uvijek postoji i alternativa - šminka koja ne sadrži konzervanse, ali se takvu šminku mora mijenjati mnogo, mnogo češće.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dakle, ne treba stvarati preveliku paniku, ali uvijek treba biti oprezan.

Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo