Natpis koji efikasno održava vitku liniju

19.12.2011.
16:09
VOYO logo

Tinejdžeri kojima su prije ponude limenki gaziranih napitaka vidjeli natpis da će se popijenih kalorija moći riješiti uz pomoć jednog sata trčanja upola su manje pili ponuđene napitke.

Tiskanje 'ekvivalenta fizičke aktivnosti' uz nezdrave napitke i hranu dramatično reducira njihovu popularnost, piše u studiji objavljenoj u časopisu American Journal of Public Health.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dr. Sarah Bleich, autorica studije, tvrdi da ljudi u pravilu podcjenjuju koliko se kalorija nalazi u brzoj hrani i gaziranim napicima. Ona i njen tim s američkog Sveučilišta Johns Hopkins u Baltimoreu postavili su tri različita znaka na ulazu u trgovine i promatrali koji će natpis nabolje potaknuti tinejdžere da manje piju iz limenki čiji je sadržaj energetske vrijednosti 250 kalorija.

Na jednom natpisu ih se pitalo znaju li da limenke obično sadrže 250 kalorija. Na drugom je pisalo da je jedna limenka jedna desetina preporučenog kalorijskog unosa. Dok je na trećem pisalo 'Znate li da je za sagorijevanje kalorija koje se nalaze u prosječnoj limenci gaziranog napitka ili soka potrebno oko 50 minuta trčanja?'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Informacije o kalorijskoj vrijednosti limenki smanjilo je konzumaciju za 40 posto, no 'ekvivalenta fizičke aktivnosti' pokazao se najuspješnijim jer je konzumacija u tom slučaju pala za 50 posto.

Dr. Sara Bleich kaže da bi na ovaj način mogli smanjiti potražnju za nezdravim napicima i potaknuti konzumaciju vode među adolescentima. Ovo je vrlo važno zbog zdravstvenih problema koji su povezani s brzom hranom, a slatka gazirana pića odgovorna su i za stanja kao što su pretilost, srčane bolesti i dijabetes tip-2.

Zanimljivo da njih najviše piju tinejdžeri i osobe koje su potekle iz siromašne sredine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo