Načini na koje nas trgovine tjeraju da više trošimo

Događa se i najboljima. Bez pretjeranog razmišljanja, završimo s prepunom košarom iako smo u trgovinu došli samo po jednu ili dvije stvari.

28.11.2012.
19:46
VOYO logo

Štoviše, supermarketi imaju pomno razrađenu marketinšku strategiju i nijedan detalj ne ostaje neprimijećen kad je u pitanju stvaranje savršenog okruženja za vaše velikodušno davanje novca. Donosimo nekoliko iznenađujućih načina na koje nas trgovine tjeraju da trošimo bez da to i primijetimo.

Prepune police u redu za blagajnu Ponekad se čini da više toga potrošimo dok čekamo u redu za blagajnu. To nije slučajno. Supermarketi žele da čekate u redu što je više moguće jer se tako povećava i mogućnost da ćete impulsno pokupiti još neki od proizvoda koji se nalazi pred samom blagajnom. Razmislite: koliko ste se puta uhvatili da piljite u one ukusne čokoladice dok ste čekali u redu?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Proizvodi koje najčešće kupujemo nalaze se na kraju prodavaonice Iako ste namjeravali kupiti samo mlijeko i jaja, na kraju imate prepunu košaricu. Kako se to dogodilo? Namirnice koje najčešće kupujemo obično su smještene na samom kraju prodavaonice, tako da na putu do njih prođete pokraj svih onih stvari koje niste namjeravali kupiti, čime se povećava šansa da će vam za oko ipak zapeti neki proizvod, koji ćete potom i kupiti.

Proizvodi u dnu trgovine nisu uvijek na rasprodaji Znate one duge, metalne košare prepune stvari kojima možete pristupiti s nekoliko različitih strana, a u kojima se najčešće nalaze stvari na sniženju? Ovo prestižno mjesto, a proizvođači najčešće plaćaju da njihov proizvod stoji upravo tamo, ne nudi baš uvijek proizvode po najpovoljnijim cijenama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cvijeće i pekarski proizvodi su prednjem dijelu Supermarketi dijelove u kojima se prodaju pekarski proizvodi i cvijeće nerijetko stavljaju odmah pored ulaza u trgovinu. Glavni razlog je miris, jer ugodan mirisi dokazano povećava impulzivnost kupca.

Nema znaka valute Svi pomislimo na trošenje novca kad vidimo znak neke valute. Ali ako su u pitanju samo brojevi? To dokazano asocira na uštedu, pa trgovine nerijetko potpuno uklone znak valute pored cijene kako bi kupci mislili da štede, a time su podložniji trošenju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najskuplji proizvodi su u liniji očiju Baš i kao i svaka tvrtka, supermarketima je u cilju zaraditi što više novca u što kraćem vremenu. Više će zaraditi ako kupujete proizvode prestižnih i eminentnih brendova. Zbog toga im je u interesu da prvo uočite skuplje proizvode, a to postižu tako da ih na police stavljaju u razini očiju.

To sniženje je predobro da bi bilo istinito Ponekad će trgovine znatno povisiti cijenu nekog proizvoda prije nego ga stave na sniženje kako bi stvorili dojam da je popust jako velik. Nekad će namjerno ostaviti oznaku 'sniženo' na proizvodima čak i kad sniženje prođe ili takvu oznaku staviti na proizvode i prije samog sniženja. Još jedan trik? Kuponi će natjerati kupce da kupuju proizvode koje u normalnim okolnostima ne bi kupili samo zato jer misle da su sada povoljniji. Često to nije slučaj. Nemojte uzimati kupone po nominalnoj vrijednosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Razne usluge Ima li vaša prodavaonica kafić, ljekarnu, banku, kemijsku čistionicu ili neke druge usluge koje nemaju pretjerane veze s namirnicama? Trgovine rade ovakve stvari kako bi vas natjerale da u njihovim prostorijama trošite što je više i što je češće moguće.

Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo