Sigurno na sunce /

UV naljepnica koja vas obavještava o sigurnoj izloženosti i zaštiti od sunca

Image

Naljepnica sadrži foto-osjetljiva bojila koja se prilagođavaju osnovnom tenu kože i mijenjaju boju kada su izloženi UV zrakama

10.5.2017.
12:45
VOYO logo

UV naljepnica, tanja od debljine vlasi, rastezljivi je senzor za kožu. Oblikovana je za praćenje izloženosti kože UV zrakama te je povezana s mobilnim telefonom koji korisnika obavještava o sigurnoj izloženosti i zaštiti od sunca.

Na temelju 30 godina stručnog znanja na području zašite kože od UV zraka, La Roche-Posay se bori protiv raka kože i potiče odgovorno ponašanje na suncu pružanjem najveće moguće zaštite širokog spektra protiv UVA i UVB zraka u idealnom obliku i formuli proizvoda linije Anthelios.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

MY UV PATCH naljepnica ima oblik prozirnog flastera koji je rastezljiv i lijepi se neposredno na bilo koje područje kože. Njegova površina mjeri otprilike jedan kvadratni centimetar, dok je njegova debljina 50 mikrometara, što znači polovica prosječne debljine vlasi. Naljepnica sadrži foto-osjetljiva bojila koja se prilagođavaju osnovnom tenu kože i mijenjaju boju kada su izloženi UV zrakama, pri čemu označavaju različite stupnjeve izloženosti suncu.

Image
Foto: Promo

Na predstavljanju ove jedinstvene tehnologije održana je međunarodna panel rasprava pod nazivom #SaveYourSkin na kojoj su sudjelovali priznati stručnjaci iz područja dermatologije. Tako je o stanju i incidenciji melanoma u Hrvatskoj govorila prof. dr. sc. Mirna Šitum, prim., dr. med. , predsjednica Hrvatskog dermatovenerološkog društva Hrvatskog liječničkog zbora te voditeljica Referentnog centra za melanom Ministarstva zdravstva i socijalne skrbi Republike Hrvatske.  Assist. Aleksandra Dugonik, dr.med.; specijalist dermatovernerologije i predsjednica društva slovenskih dermatologa prikazala je podatke o razini svjesnosti o melanomu u Sloveniji. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Promo

Na panelu su sudjelovali  Svjetlana Arh, brand direktorica La Roche – Posaya te Dario Scaglia, generalni direktor divizije aktivne kozmetike u L'Orealu te prisutnima istaknuli kako se potpuno nova tehnologija pojavila u vrijeme kada je izloženost suncu veliki zdravstveni problem, pri čemu 90 posto ne-melanomskih rakova kože povezujemo s izloženošću ultra-ljubičastom (UV) zračenju sunca, kojeg također pripisujemo poteškoćama pigmentacije kože i foto-starenja.

U okviru studije koju je IPSOS proveo 2015. godine, La Roche-Posay je utvrdio da, unatoč činjenici da 88% populacije diljem svijeta prepoznaje opasnosti izloženosti suncu bez zaštite, čak 4 od 10 osoba ne razmišlja o upotrebi proizvoda za zaštitu od sunca kada nisu na odmoru.

Korisnici koji će isprobati naljepnicu MY UV PATCH morat će ponajprije slikati naljepnicu i preuzeti mobilnu aplikaciju MY UV PATCH koja, tijekom višednevne uporabe, analizira različite foto-osjetljive kvadratiće bojila, odredivši količinu izloženosti UV zrakama koju je korisnik primio. MY UV PATCH dostupan je u prodaji s odabranim proizvodima Anthelios za odrasle i djecu

Tekst se nastavlja ispod oglasa

 ​Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo