Intenzivno vježbanje poboljšava školske rezultate tinejdžera, pokazalo je novo britansko istraživanje koje prenosi BBC.
Istraživanje koje je obuhvatilo oko pet tisuća adolescenata utvrdilo je veze vježbanja i rezultata na ispitima iz engelskog jezika, matematike i znanosti.
Utvrđeno je da su rezultati bolji sa svakih dodatnih 17 minuta vježbanja za dječake i 12 minuta za djevojčice.
Istraživanje koje su provela sveučilišta Strathclyde i Dundee otkrilo je da tjelesna aktivnost posebno pomaže rezultatima djevojčica na polju znanosti.
Autori smatraju da se ili radi o slučaju ili odražava spolne razlike utjecaja tjelesnih aktivnosti na mozak.
Djeca koja su redovito vježbala ne samo da su imala bolje akademske rezultate s 11 nego i s 13 i 16 godina.
Istraživanjem je utvrđeno i da tinejdžeri u pravilu vježbaju manje od preporučenih 60 minuta dnevno.
Izračuni autora istraživanja pokazali su da bi djeca, kada bi vježbala 60 minuta dnevno, mogla popraviti svoje rezultate za čitavu ocjenu.
Jedna od voditeljica istraživanja Josie Booth sa sveučilišta Dundee kaže kako tjelesna aktivnost nije važna samo za tjelesno zdravlje.
"Postoje i druge koristi i to je nešto što bi trebalo biti važno roditeljima, političarima i ljudima uključenima u sustav obrazovanja", rekla je Josie.
Rezultati istraživanja objavljeni su u časopisu British Journal of Sports Medicine.