Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Cijena: prava sitnica

BEZ VJEŽBE, BEZ GLADOVANJA: Za 10 dana smršavite jedan konfekcijski broj

Bez da brojite kalorije, svakodnevno se satima “ubijate” u teretani ili pribjegavate sumnjivim dijetama, za 10 dana možete skinuti jedan konfekcijski broj.

Barem tako tvrdi osobni trener Robert Brennan koji je osmislo program Evolucija potpune preobrazbe. Birate 10-dnevni ili 28-dnevni plan prehrane. Temelj programa su tri obroka na dan koje pripremaju kuhari te velika porcija salate koju se može grickati između obroka ili pojesti odjednom.

Robert kaže kako se u četiri tjedna u prosjeku smršavi 7 kilograma, a novinarka Daily Maila je tijekom 10-dnevnog programa skinula 3,5 kg.

Svi obroci su bez glutena i bez mlijeka ili mliječnih proizvoda. Robert je program osmislio prvenstveno za prezaposlene, kao alternativu nezdravom fast foodu.

“Mnogi su toliko zatrpani poslom, pod stresom i preumorni da bi imali vremena i volje cijelo vrijeme pripremati zdravu hranu. Možda će povremeno ‘pretrpjeti’ salatu, ali će često posegnuti za sendvičem, naručiti nešto nezdravo ili najgore od svega, ne jesti ništa”

Iako su temelj plana prehrane naručena jela, i vi možete “ukrasti” temeljne principe.

Jelovnik za doručak je bio prilično raznolik i uvijek zasitan – od pirjanog lososa s kuhanim jajima do salate od avokada sa cherry rajčicama i kuhanim jajima. Umjesto “običnog” kruha jeo se zobeni. Za vikend su na jelovniku bile i “američke” palačinke od kokosova brašna sa sirupom od javora i maline.

Možete za vikend pripremiti jela za cijeli tjedan, pa vam ostaje samo podgrijati gotova jela ili u 10 minuta”doraditi” polu-gotova jela.

Umjesto suncokretovog ili maslinova, hranu pripremajte u kokosovu ulju koje je najstabilnije na visokim temperaturama. Osim toga, povećava osjetljivost na inzulin, jača imunitet i ubrzava metabolizam.

 

 

Povratak na Net.hr