KODEKS ODIJEVANJA NA POSLU / Poslovni dress code: osnovna pravila poslovnog odijevanja

Image
Foto: Pixabay

Pravila poslovnog odijevanja postoje gotovo na svakom radnom mjestu, a mi smo za vas izdvojili koja to pravila nipošto ne biste smjeli prekršiti

11.5.2017.
10:20
Pixabay
VOYO logo

Iako odijelo ne čini čovjeka, način odijevanja često je ono po čemu nas drugi procjenjuju. Svaka tvrtka ima određena pravila kojih se zaposlenici moraju pridržavati, a jedna od njih su bez dvojbe i pravila poslovnog odijevanja.

Iako se pravila poslovnog odijevanja razlikuju od tvrtke do tvrtke, neka pravila ipak vrijede na svakom radnom mjestu. Bio to razgovor za potencijalni posao ili pak stalno radno mjesto, odjeća koju nosimo igra važnu ulogu. Ona stvara prvi dojam kojim nas drugi doživljavaju - naši klijenti, kupci, ali jednako tako i potencijalni poslodavci.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Službeno propisana pravila poslovnog odijevanja uključuju formalnu poslovnu odjeću ili tek poslovni ležerni stil. Važno je naglasiti da standardni poslovni stil zabranjuje nošenje tenisica, traperica i kratkih suknji. Idealna duljina suknje za posao je ona do koljena, sve ostalo trebalo bi izbjegavati.

Mnogo rjeđe u tvrtkama ne postoje pravila odijevanja ili su propisane uniforme, što uvelike olakšava zaposlenicima izbor odjeće za posao.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na popisu odjeće koju ne biste smjeli nositi na poslu jest Preporučuje se da u što širem luku izbjegavate sve u odnosu na ključnu kost.

U zabranjenu odjeću u sklopu poslovnog odijevanja ubrajaju se i sve majice bez rukava te one s tankim naramenicama. Traper je u većini slučajeva dozvoljen, ali preporučuje se da ga kombinirate s ipak nešto formalnijim komadima odjeće poput sakoa ili svečanije košulje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Love island uk
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo