Iako odijelo ne čini čovjeka, način odijevanja često je ono po čemu nas drugi procjenjuju. Svaka tvrtka ima određena pravila kojih se zaposlenici moraju pridržavati, a jedna od njih su bez dvojbe i pravila poslovnog odijevanja.
Iako se pravila poslovnog odijevanja razlikuju od tvrtke do tvrtke, neka pravila ipak vrijede na svakom radnom mjestu. Bio to razgovor za potencijalni posao ili pak stalno radno mjesto, odjeća koju nosimo igra važnu ulogu. Ona stvara prvi dojam kojim nas drugi doživljavaju - naši klijenti, kupci, ali jednako tako i potencijalni poslodavci.
Službeno propisana pravila poslovnog odijevanja uključuju formalnu poslovnu odjeću ili tek poslovni ležerni stil. Važno je naglasiti da standardni poslovni stil zabranjuje nošenje tenisica, traperica i kratkih suknji. Idealna duljina suknje za posao je ona do koljena, sve ostalo trebalo bi izbjegavati.
Mnogo rjeđe u tvrtkama ne postoje pravila odijevanja ili su propisane uniforme, što uvelike olakšava zaposlenicima izbor odjeće za posao.
Na popisu odjeće koju ne biste smjeli nositi na poslu jest Preporučuje se da u što širem luku izbjegavate sve u odnosu na ključnu kost.
U zabranjenu odjeću u sklopu poslovnog odijevanja ubrajaju se i sve majice bez rukava te one s tankim naramenicama. Traper je u većini slučajeva dozvoljen, ali preporučuje se da ga kombinirate s ipak nešto formalnijim komadima odjeće poput sakoa ili svečanije košulje.
Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!