Kako biste vratili izgubljenu energiju nakon trčanja vrlo je važna pravila ishrana. Što smijete jesti nakon trčanja? Nakon trčanja trebate obnoviti zalihe energije, a najbolji odabir za to je hrana bogata ugljikohidratima i bjelančevinama. Hrana bogata ugljikohidratima omogućit će da se obnove zalihe energije u vašem organizmu, dok hrana bogata bjelančevinama omogućit će izgradnju mišića.

Nakon trčanja možete jesti gotovo sve ovisno o vlastitim potrebama i željama. A prije nego što priremite obrok možete pojesti bananu, orašaste plodove kako biste izdržali do pripreme jela.

Primjerice, nakon trčanja možete jesti jaja, posni sir, različite vrste tjestenina, rižota, meso, ribu, mliječne proizvode... Ovisno o tome što vam trenutno odogovara pripremite obrok kako biste nadoknadili izgubljenu energiju. Nemojte jesti prevelike porcije, prejedanje nikako nije dobro.

Osim hrane nakon trčanja od velike je važnosti i pravilna hidratacija, vratite izgubljenu tekućinu u organizma. Osim vode za hidrataciju će dobro doći i određeni sportski napitci, koji će omogućiti da vratite izgubljene elektrolite.

Za razliku od toga što sve smijete jesti nakon trčanja, prije trčanja morate paziti što jedete kako biste uspješno mogli odraditi trening trčanja.