A čini se da je većina majki, zbog nemogućnosti svakodnevnog odlaska u kozmetički salon, šetnju ili kavu s prijateljicama, u svom domu pronašla čarobni kutak gdje brzinski puni baterije.
Nedavno istraživanje koje je proveo Ivory, brend tvrtke Proctor and Gamble, dalo nam je zanimljiv uvid u razmišljanja preko tisuću majki djece do 17 godina starosti.
Evo nekih zanimljivih zaključaka:
1. Većina mama više voli da ih se doživljava kao cool mame, nego hot.
2. Jako puno majki priznaje da prijeko potrebni predah od djece potraže 'skrivajući' se u kupaonici.
3. Većina majki starijih osnovnoškolaca i srednjoškolaca priznaje da im je lakše sređivati papire za porez, nego domaće zadaće svoje djece.
4. 83 posto zaposlenih majki smatra da rade više i napornije od majki koje ostaju doma s djecom. 60 posto majki koje ne rade, ne slažu se s tim i misle da je njihov posao teži.