Popis "Sedam čuda Instagrama" napravljen je na temelju broja hashtagova destinacija, a Eiffelov toranj, Big Ben i Golden Gate su među najpopularnijima, piše Daily Mail.
Istraživanje koje je proveo britanski portal CEWE Photoworld pokazalo je da je Eiffelov toranj pomeo konkurenciju – imao je 3.103.675 hashtagova na Instagramu.
Zanimljivo je da je ova čuvena pariška atrakcija podignuta je kao privremena građevina za izložbu Svjetskog sajma 1889. godine, a sada je atrakcija koju turisti najviše vole i najviše fotografiraju.
Na drugom mjestu ove liste našao se slavni Big Ben, koji je smejšten u Elizabetinom tornju, uz daleko manje hashtagova – 2.210.667.
Slavni most Golden Gate u San Franciscu otvoren je 1937. godine, dužine je 4,8 kilometara, a 1.433.961 hashtag na Instagramu osigurali su mu treće mesto na ovoj listi.
Burj Khalifa u Dubaiju 2009. godine je okrunjen kao najviša građevina na svijetu (tri puta je viši od Eifelovog tornja), ali to nije pomoglo da pobijedi na popisu sedam Instagram čuda. Ipak, 1.384.612 hashtagova na Instagramu omogućilo je Burj Khalifi da zauzime četvrto mesto.
Legendarni Notre Dame imao je 1.169.500 hashtagova, čime se ova pariška katedrala našla na petom mjestu. Naziv Notre Dame mogao bi se prevesti kao "naša Gospa".
Španjolsku Alhambru je 676.305 hashttagova dovelo na šestu poziciju ove liste. Alhambra je pod zaštitom UNESCo-a, a inače je polu-palača, polu-utvrda. Prijevod ove arapske reči je "Crveni zamak".
Na sedmom mjestu Instagram čuda našao se Machu Picchu, Peru (657.743 hashtaga). Riječ je o jednom od arheološki najvažnijih mjesta na svijetu jer je svjedok carstva Inka.
"S više od 195 milijuna spominjanja samo #Travel, #Travelgram i #Travelling na Instagramu, pokazuje da je putovanje u središtu fotografskih uspomena", kaže Bethany Griffin, voditeljica online marketing CEWE Photoworlda.
"Nakon što sam posjetila sva ova mjesta, nisam uopće začuđen što su proglašena za Sedam čuda društvenog svijetu", kaže travel bloggerica Becky Padmore. "Sva su jednako zapanjujuća i sva izgledaju sjajno na fotografijama".
A Hrvatska?
Da se u obzir uzimaju generički hashtagovi poput #croatia, prošli bismo izvrsno jer je pod njim do sada na Instagramu objavljeno 6,460,751 fotografija.
No, čini nam se da su organizatori "brojanja" hastagova malo pobrkali lončiće jer, recimo, Dubrovnik ima 947.792 objavljenih fotografija. čime bi, realno, trebao zauzeti šesto mjesto ispred Alhambre.