OBRATITE PAŽNJU /

Automehaničar Marko za Net.hr: 'Ovo su najčešći kvarovi koje viđam na vozilima'

Image
Foto: Freepik

Ova nepažnja može dovesti do ozbiljnih problema, uključujući opasnost od nesreća ili dodatnih troškova popravka

Pola Križevac

Pola Križevac

Novinarka rubrike Magazin koja se dugi niz godina bavi lifestyle temama, a najviše voli intervjue.

7.10.2024.
13:06
Freepik
VOYO logo

Automobili zahtijevaju redovitu njegu i pažnju, a mnogi vozači nisu uvijek svjesni potencijalnih problema koji se mogu pojaviti. Iako moderni automobili često imaju napredne sustave za dijagnosticiranje kvarova, vozači se često oslanjaju na svoje instinkte ili jednostavno ignoriraju znakove upozorenja.

Ova nepažnja može dovesti do ozbiljnih problema, uključujući opasnost od nesreća ili dodatnih troškova popravka. Prepoznati simptome, poput neobičnog zvuka ili promjene u performansama, može biti izazovno, a laičko prosuđivanje često nije dovoljno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Razgovarali smo automehaničarom Markom, koji nam je ispričao s kojim kvarovima mu dolaze vozači te kako ih prepoznati.

Image

Najčešći kvarovi automobila

Marko je za Net.hr otkrio koji su najčešći problemi koje je primijetio kod vlasnika vozila: "Najčešće bude istrošenost pneumatika, odnosno guma. Također neki od problema znaju biti i neredovito održavanje vozila, dotrajalost razvodnog sistema, pogonskog remenja. Dotrajalost kočnica zna biti dosta česti problem jer to ljudi ne mogu sami provjeriti, pogotovo kada neka vozila nemaju te indikatore potrošenosti."

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
PRAVAC SERVIS! /

Mehaničari upozoravaju na 9 mirisa i zvukova koji govore da s autom nešto ne valja

Image
PRAVAC SERVIS! /

Mehaničari upozoravaju na 9 mirisa i zvukova koji govore da s autom nešto ne valja

Objasnio je i kako znati da su kočnice dotrajale: "Vozači trebaju obratiti pažnju na potrošenost kočionih obloga. Što se tiče zvučnih - javljaju se zvukovi škripanja, struganja i metalni zvuk. Također se javlja i zanašanje vozila pri kočenju. Novija vozila uglavnom imaju dojavu, znači električni senzor u oblogama koji - kad se potroši, kad ga dotakne mehanički dio kočnice odnosno disk, onda se upali lampica da su fizički potrošene pločice. Kod starijih modela ovisi kako koji, ali elektronička dojava se pojavila od 2000-tih."

POGLEDAJTE VIDEO: Strašni prizori školskog autobusa u plamenu, više od 20 poginulih: 'Guma je eksplodirala i zapalila se'

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo