Davne 2012. Natasha Oakley nije ni slutila da će njezin mali hobi na kraju postati posao vrijedan 55 milijuna eura. Imala je samo 22 godine kada je počela na Instagramu dijeliti fotografije u bikiniju sa svojim prijateljem, Devinom Brugmanom, unatoč tome što su oboje mislili da taj pothvat ne vodi nikud.
Hobi pretvorila u unosan biznis: 'Evo kako mi je bikini donio 55 milijuna eura'
Tash je u podcastu "Working hard, hardly working with Grace Beverly" objasnila da je željela biti poduzetnica otkad je vidjela kako njezini roditelji razvijaju vlastiti posao iz temelja. Natasha je to postigla poslovnim Instagram profilom na kojem ima više od 450 tisuća pratitelja, dok na svom privatnom Instagram profilu ima nevjerojatnih 3,6 milijuna pratitelja.
Poslovni pothvati ove australske poduzetnice ne završavaju tu, pokrenula je i brend Monday Swimwear, kao i online platformu za vježbanje The Pilates Class pa nije iznenađujuće da je debitirala na popisu "Young Rich List Australian Financial Review" u 2021.
Budući da u to vrijeme nitko nije dijelio fotografije u bikiniju, Tashin i Devinov profil je skočio u nebo. "Za nas je jednostavno krenulo preko noći", rekla je. Profil je brzo postao "najveća svjetska marketinška platforma za kupaće kostime i ljudi su željeli istaknuti svoje bikinije. Na kraju sam nosila bikinije 365 dana u godini", rekla je.
Natasha je također imala sreće jer se njezin uspjeh na Instagramu poklopio s početkom pojavljivanja prvih influencera na društvenim mrežama, što je značilo da je počela zarađivati od samog početka.
Na početku je naplaćivala 118 eura po objavi, a brendovi i dizajneri plaćali su da njihovi kupaći kostimi budu istaknuti na društvenoj mreži. Stvari su se tako dobro odvijale da se Natasha mogla usredotočiti na snimanje bikinija za društvene mreže s punim radnim vremenom. "Snimali smo bez prestanka", rekla je.
Iako je životni stil fotografiranja na plaži cijeli dan bio nevjerojatno zabavan, Natasha je također većinu dana radila do ranih jutarnjih sati, pazeći da i blog bude ažuran.
"Bilo je tako zabavno, bilo je to nešto oko čega smo bili tako strastveni i sve u što se pretvorilo veliki je bonus", rekla je.
Zatim su Natasha i Devin pokrenuli vlastitu liniju kupaćih kostima, nešto što su stvorili nakon što su shvatili da na tržištu postoji potreba za inkluzivnije veličine.
"Kad smo kreirali Monday Swimwear, radilo se o promjeni iskustva koje svaka žena ima, a koje je toliko negativno, da oblači kupaće kostime i osjeća se nelagodno te se ne osjeća dobro u svojoj koži", rekla je Natasha.
Ipak, trebalo je neko vrijeme da se napravi prva kolekcija kupaćih kostima jer su Natasha i Devin željeli da sve bude savršeno.
Pogreške su napravljene kada je u ponedjeljak lansiran i Swimwear, a jedan problem značio je da brend u svojoj kolekciji nije imao crne kupaće kostime šest mjeseci. "Ne smatram to greškom, sve je to samo dio posla, nije osobno", rekla je.
Natasha Oakley sada vodi tim od 40 ljudi i uključena je u svaki aspekt brenda. Od marketinga i PR-a do financija i dizajna, Natasha ima jasnu viziju za brend i tek sada, nakon deset godina, osjeća se spremnom usredotočiti se na širenje.
"Imamo svoj tim iz snova, naši su proizvodi tamo gdje želimo da budu, a sada stvarno možemo ciljati na agresivniji rast", rekla je.
Za Elle je podijelila nekoliko savjeta za sve poduzetnice: "Ostanite dosljedne i usredotočene, počnite s malim ciljevima i napredujte. Živimo u vremenu u kojem je poduzetništvo toliko opipljivo i može izgledati tako različito od brenda do brenda, stoga ostanite usredotočeni na svoj brend i svoju misiju", dodala je.
I unatoč naizgled brzom rastu njezinih brendova, Natasha tvrdi da se uvijek radilo o dosljednosti: "Za mene je dosljednost bila ključna. Stvaranje i dijeljenje sadržaja na dosljedan način bilo je od ključne važnosti za moj rast na platformi."
Pogledajte i ostale fotografije.
Poduzetnica je shvatila da postoji velika potražnja na tržištu nakon što se fotkala u brojnim bikinijima za društvene mreže.