Zašto, kola, zašto? /

'Tko želi infarkt za 10 kuna?': Stigla Coca-Cola s okusom kave, odnosno, novi Red Bull

Image
Foto: Screenshot/Twitter

Vjeruju da će se ljudi raspametiti.

3.6.2019.
10:51
Screenshot/Twitter
VOYO logo

Prvu ovakvu ideju Coca-Cola je imala još prije 13 godina. Tvrtka je smatrala da proizvodnja tadašnje kola-kave nije uspjela jer ljudi nisu bili spremni za to. Bili su ispred svoga vremena, kažu iz Coca-Cole.

Tako se taj proizvod iz 2006. povukao s polica diljem Amerike i svijeta već 2008. godine. Sada misle da su 'trendi', nove generacije spremne za nove okuse, prenosi CNN.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Primjerice za Coca-Colu s okusom kave, koja je, zapravo, Red Bull samo malo drugačijeg okusa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Amerikanci, kao i Europljani, kavopije su, pogotovo kad su u pitanju čudni okusi koji nemaju veze s crnom (turskom) kavom. Također, unose velike količine šećera u sebe, pa im ni ovo piće neće smetati. Očekuju da će se korisnici društvenih mreža raspametiti i obožavati ovo go-to pićence. 

Pa, ukoliko želite brzo i sigurno dobiti kakvu srčanu bolest ili dijabetes, slobodno budite među prvima koji će ovo svakodnevno konzumirati. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo