Prvu ovakvu ideju Coca-Cola je imala još prije 13 godina. Tvrtka je smatrala da proizvodnja tadašnje kola-kave nije uspjela jer ljudi nisu bili spremni za to. Bili su ispred svoga vremena, kažu iz Coca-Cole.
Tako se taj proizvod iz 2006. povukao s polica diljem Amerike i svijeta već 2008. godine. Sada misle da su 'trendi', nove generacije spremne za nove okuse, prenosi CNN.
Primjerice za Coca-Colu s okusom kave, koja je, zapravo, Red Bull samo malo drugačijeg okusa.
Amerikanci, kao i Europljani, kavopije su, pogotovo kad su u pitanju čudni okusi koji nemaju veze s crnom (turskom) kavom. Također, unose velike količine šećera u sebe, pa im ni ovo piće neće smetati. Očekuju da će se korisnici društvenih mreža raspametiti i obožavati ovo go-to pićence.
Pa, ukoliko želite brzo i sigurno dobiti kakvu srčanu bolest ili dijabetes, slobodno budite među prvima koji će ovo svakodnevno konzumirati.