Pokemon Go dosegao svoj maksimum 2016., interes u padu
Igra Pokemon Go temelji se na proširenoj stvarnosti i u prvom je valu osvojila svijet, donijela Nintendu vrijednost dionica kao i rekordne 1984. godine te su o njoj pričali svi, a mediji konstantno izvještavali o svakoj zanimljivosti. Ali, bilo je jasno da mora doći do zasićenja jer igra ima svoje limite i sad se događa polagani pad, jasno vidljiv. Još 5. srpnja bilo je tri milijuna aktivnih korisnika igre Pokemon Go, a na vrhuncu 21. srpnja bilo ih je 45 milijuna i otad kreće pad koji se ne zaustavlja. Sad napokon Facebook, Twitter, Snapchat i svi koji su bili po strani dok je Pokemon Go žario i palio, mogu biti mirni. Situacija se normalizirala i sad se čeka neko novo ludilo. Recept se zna, mora biti vezano uz proširenu stvarnost, mora uključivati izlazak u stvarni svijet, interakciju s drugim ljudima i mora imati zabavnu notu, ne neku ozbiljnu i strateški bitnu. Pokemon Go se pretvorio upravo u to i možda to i jest cijeli cilj. Imali su iznimnu bazu korisnika, sjajnu reklamu i sad ostaju samo oni najuporniji, oni koji su se istinski zaljubili u igru. Ali, dok je sve skupa trajalo stvarno je bilo zabavno, svijetu očito treba malo nostalgije, sentimenta i zabave takve vrste. Jer, ubrzano se živi pa i ne tako davna prošlost kao ova vezana uz Pokemone može probuditi toliko emocija i izazvati toliku pozitivnu histeriju...