TOP 10 činjenica o fenomenu /

Stiže film o detektivu Pikachuu, dotad smo MORALI SKUPITI SVE bizarnosti vezane uz Pokemone na jedno mjesto

Image
Foto: Buzzara.hr

Sljedeće godine, točnije 10. svibnja, u kina nam dolazi prvi 'live-action' Pokemon film, željeli vi to ili ne. Izašao je i prvi trailer za film naziva 'Detektiv Pikachu' kojem glas daje Ryan Reynolds. Film je snimljen po istoimenoj igrici, i dobro će doći svim Poke-fanovima kojima je dan danas žao što je manija s Pokemon GO igricom prestala. Najdraži crtane figurice uskoro ćete vidjeti u krznenoj varijanti, a dotad vam donosimo trailer za film i TOP 20 činjenica o Pokemonima koje sigurno niste znali, kao i životinje koje stvarno postoje na ovoj planeti i užasno su im slične. Kako bi prolistali kroz našu galeriju, stisnite 'SLJEDEĆA'.

13.11.2018.
12:50
Buzzara.hr
VOYO logo

U novog filmu virtualne stvarnosti glas detektivu Pikachuu dao je Ryan Reynolds

Prvi igrani Pokémon film dolazi sljedeće godine i u nama će zasigurno izazvati podijeljene emocije, ako zbog ničeg drugog, onda zbog toga što ćeRyan Reynolds posuditi glas jednom od najomiljenijih Pokémona svih vremena. Legendary Pictures i The Pokémon Company objavili su prvi trailer za film Detective Pikachu, u kojem uz Reynoldsa (koji posuđuje glas), glume Justice Smith, Bill Nighy, Ken Watanabe i Rita Ora. Priča u Detective Pikachu pratit će mladića Tima čiji je otac misteriozno nestao. U potrazi za ocem, Tim u Pikachuu dobiva neočekivanog partnera (koji govori, a ne glasa se samo “pika-pika”). Film je inspiriran istoimenom videoigrom u kojoj Pikachu također govori. Uz Pikachua i ostali će se Pokémoni (barem iz prve generacije) pojaviti u filmu. Po onome što vidimo u traileru tu su Charizard, Jigglypuff, Psyduck i ostali. Svjetska premijera dogodit će se u domovini Pokémona – Japanu. Do iduće godine – zadovoljite se trailerom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sve je počelo kao skupljanje kukaca

Ideja Pokémon serijala temelji se na hobiju skupljanja kukaca, popularnoj razonodi u kojoj je tvorac Pokémona, Satoshi Tajiri, uživao kao dijete. Tađirijeva formula prošla je u Japanu te je ubrzo prilagođena (i prevedena) 1998. za američko tržište, puštanjem videoigara Pokémon Red i Pokemon Blue. Ove igre dopuštale su igračima da pohvataju, skupljaju i treniraju stotinu neobičnih bića, poznatih kao Pokémoni; i jedne protiv drugih koristiti u borbama povećavajući njihovu snagu. Ti bi Pokémoni zatim "evoluirali" u snažnije Pokémone, istodobno učeći snažnije napade. Pokémoni nikada ne umiru u bitkama, samo oslabe, ponekad do granice da se onesvijeste – ovo je za Tajirija bilo veoma osjetljiva tema jer nije htio popuniti svijet igara s još "besmislenog nasilja".

Prva i najbitnija generacija Pokemona

Prva je generacija započela s Pokémon Red i Blue videoigrama. Prva generacija predstavila je prvotnih 151 Pokémona (od Bulbasaura do Mewa), kao i osnove borbama Pokémona. U Japanu, prva je generacija uključivala Pokémon Red, Green i kasnije Blue (s promjenom crteža Pokémona i podlogom u spiljama) verzijama, dok su druge zemlje započele s Red i Blue verzijama (obje su sadržavale obnovljene elemente), ali nikada nisu dobile Green verziju. Ova je generacija kompletirana igrom Pokémon Yellow: Special Pikachu Edition, koja je slabo povezana s Pokémon animiranom serijom, u kojoj igrač započinje s Pikachuom koji odbija ući u svoju Pokéloptu, umjesto toga prateći trenera/igrača u stopu. Okrenuvši lice svom Pikachuu, igrači bi otprilike mogli prosuditi koliko ih njihov Pokémon voli. Ovi i još neki elementi slični su animiranoj seriji. Programeri su izmijenili pojavljivanja nekih trenera i Pokémona da bi igra što više nalikovala animiranoj seriji, uključujući i pojavljivanje Jessie i Jamesa, poznate članove Tima Raketa u glavnoj priči igre i animirane serije. Jessie i James koriste svoje potpisne Pokémone (Koffing, Ekans i Meowth). Koffing i Ekans poslije evoluiraju u Weezinga i Arboka, ali Meowth ne evoluira. Ove verzije igara okretale su se oko Kanto regije, ali se pravo ime te regije nije znalo do puštanja druge generacije. Prva je generacija isto tako upoznala igrače s idejom glavnog protivničkog trenera kojeg igrač susreće nekoliko puta tijekom igre, kao i s timom zlih Pokémon trenera.

via GIPHY

Kako je Pikachu dobio ime?

Za samo ime Pikachua postoji teorija kako riječ Pika dolazi od japanske riječi MUNJA, i riječi Chu što predstavlja japansku onomatopeju za skvičanje.

Što je POKEDEX?

Pokédex je izmišljena elektronička naprava popularna u Pokémon videoigri i animiranoj seriji. U igri, kad god je Pokémon uhvaćen, podaci o njemu bit će dodani u igračev Pokédex, no u animiranoj seriji i manga stripovima, Pokédex je iscrpna i sveobuhvatna elektronička verzija enciklopedije, koja se obično koristi kada se sreće nekog Pokémona po prvi put i očekuju su neke informacije o njemu. U videoigrama, Pokémon trener dobiva praznu napravu na početku svog putovanja. Trenerov je cilj popuniti Pokédex susrećući i bar nakratko imati (hvatanjem, razmjenom ili evolucijom) svaku od različitih vrsta Pokémona. Igrač će dobiti ime i sliku Pokémona nakon što sretne jednog kojeg još nije susreo. Detaljnija informacija tipično je dostupna nakon što igrač uhvati člana te vrste Pokémona, njegovim hvatanjem, razmjenom ili evolucijom. Ova detaljna informacija uključuje visinu, težinu, vrstu i kratak opis Pokémona.

via GIPHY

Animirana serija

Pokémon animirana serija skup je zasebnih avantura, koja prikazuje Asha Ketchuma kao glavnog lika, i njegov san da postane Pokémon Majstor – iako je bit riječi Majstor nejasna. On i njegovi prijatelji putuju kroz svijet Pokémona, boreći se s ostalim Pokémon trenerima. Čudovišta koja je spremao u svoje Poke lopte bila su najpopularnija bića na svijetu: nalazila su se na majicama, plahtama, kapama, torbama, slatkišima… 

via GIPHY

Uvodnu špicu crtića u hrvatskom eteru pjevale su najveće hrvatske zvijezde

Ljudi diljem Hrvatske prije dvije godine lovili su Pokemone pomoću nove mobilne aplikacije, a mnogi od njih se nisu još ni rodili kada je taj crtić sinkroniziran na hrvatski. "Želim biti najveći, kao nitko do sad..." pjevao je Jacques Houdek od ponedjeljka do petka, a vikendom ispočetka. Naime, tada su svi obožavatelji mega-popularnih Pokemona gledali reprize svog omiljenog crtića.

Pokemon Go dosegao svoj maksimum 2016., interes u padu

Igra Pokemon Go temelji se na proširenoj stvarnosti i u prvom je valu osvojila svijet, donijela Nintendu vrijednost dionica kao i rekordne 1984. godine te su o njoj pričali svi, a mediji konstantno izvještavali o svakoj zanimljivosti. Ali, bilo je jasno da mora doći do zasićenja jer igra ima svoje limite i sad se događa polagani pad, jasno vidljiv. Još 5. srpnja bilo je tri milijuna aktivnih korisnika igre Pokemon Go, a na vrhuncu 21. srpnja bilo ih je 45 milijuna i otad kreće pad koji se ne zaustavlja. Sad napokon Facebook, Twitter, Snapchat i svi koji su bili po strani dok je Pokemon Go žario i palio, mogu biti mirni. Situacija se normalizirala i sad se čeka neko novo ludilo. Recept se zna, mora biti vezano uz proširenu stvarnost, mora uključivati izlazak u stvarni svijet, interakciju s drugim ljudima i mora imati zabavnu notu, ne neku ozbiljnu i strateški bitnu. Pokemon Go se pretvorio upravo u to i možda to i jest cijeli cilj. Imali su iznimnu bazu korisnika, sjajnu reklamu i sad ostaju samo oni najuporniji, oni koji su se istinski zaljubili u igru. Ali, dok je sve skupa trajalo stvarno je bilo zabavno, svijetu očito treba malo nostalgije, sentimenta i zabave takve vrste. Jer, ubrzano se živi pa i ne tako davna prošlost kao ova vezana uz Pokemone može probuditi toliko emocija i izazvati toliku pozitivnu histeriju...

via GIPHY

Pokemon Go u SAD-u u vožnji je prouzročio milijunske štete

Znanstvenici sa Sveučilišta Purdue smještenom u Indiani odlučili su istražiti posljedice koje je izazvalo neodgovorno igranje Pokemon Go-a na vrhuncu njegove popularnosti, u ljeto 2016. godine. U istraživačkom radu nazvanom "Death by Pokemon Go" istražuju se negativne posljedice igranja Pokemon Go-a za vrijeme vožnje, a sam rad je ograničen samo na incidente u prometu koji su se dogodili u okrugu Tippecanoe koji pripada Indiani. Utvrđeno je kako je u prvih 148 dana od predstavljanja igre (od srpnja 2016. godine), ukupna šteta od neodgovornog igranja Pokemon Go-a u vožnji dosegla iznos koji se kreće između 5,2 i 25,5 milijuna dolara. U to su uključeni šteta u nesrećama te pretrpljene ozljede, a svemu treba pridodati i dva tragično izgubljena života.

via GIPHY

Okrutnost prema životinjama

Neki su ljudi primarni mehanizam Pokémona usporedili s borbama pijevaca. Gledano s ove točke, igra se prvenstveno sadrži od hvatanja i razmjenjivanja "divljih životinja", tjerajući ih da se bore jedne s drugima. Isto tako, sadrži brojne lijekove i droge koje pojačavaju njihovu snagu u borbama. Neki ljudi smatraju da bi ovo moglo potaknuti djecu na okrutnost prema životinjama i kockanje. Doduše, fanovi ove borbe vide kao prijateljsko nadmetanje između dva tima Pokémona i njihovih trenera. Iz ove točke gledišta, Pokémoni nisu prisiljeni na borbu. Postoje i neki teritorijalni Pokémoni (primjerice Pidgeotto), iako je njegovo ponašanje veoma različito od teritorijalne prirode pijevaca, koji će napadati "neprijateljskog" pijevca dok jedan od njih ne ugine. Isto tako, treneri u borbama nikada ne iscrpljuju Pokémone do smrti, gledajući borbu na rubu "ringa". U igrama i animiranoj seriji, publiku se uči da borbe između Pokémona nisu nužne i ne dovode do rješenja problema. Nadalje, Pokémoni u borbama nikada ne umiru; samo postanu jako umorni, ponekad do te granice da se onesvijeste. Isto tako, u animiranoj seriji napominje se nekoliko puta da se treneri bore zajedno s Pokémonima, kao tim, ne jednostavno tjerajući ih da to čine sami.

via GIPHY

FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo