Šestogodišnji dječak, čije video recenzije igračaka privlače milijarde pregleda na YouTubeu, debitirat će svojom linijom 'ljigavaca' te plišanih i drugih vrsta igračaka sljedeći mjesec u Walmartu, objavili su iz kompanije.
Zvijezda YouTube kanala ''Ryan ToysReview'', poznat samo kao Ryan, pomogao je u odabiru igračaka i odjeće koja će biti prodavana pod nazivom ''Ryan's World'' ("Ryanov svijet"), objavila je dječja medijska kompanija pocket.watch, koja je i vodila pregovore s Walmartom.
Proizvodi iz ''Ryanova svijeta'' bit će ekskluzivno prodavani u više od 2500 trgovina u SAD-u i na webstranici Walmart.com počevši od 6. kolovoza. Igračke će biti dostupne i kod drugih prodavača u listopadu.
Ryanovih šest YouTube kanala oduševljava djecu i mjesečno prikupi preko milijardu pregleda videa gdje se igra i komentira igračke. Njegova obitelj odlučila je zadržati u tajnosti prezime kako bi ga zaštitila s obzirom da ima tek 6 godina.
Ryan's World proizvodi dizajnirani su za djecu od 3 godine na više, i prva su takva linija na tržištu. Među proizvodima su i majice u četiri dizajna, koji sadrže neke od Ryanovih najdražih stvari, uključujući pizzu.
Pročitajte još:
- Mame napravile parodiju na 'Despacito' i djecu koja se kreću vrlo, vrlo 'polako'
- Sigurnost djece na internetu: trećina djece komunicira s osobama koje ne poznaje
- Jesu li ljigavci opasni za djecu?
Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!