Napokon bucmasta manekenka u reklami za kupaće

Torrid, modna marka odjeće za žene s oblinama, postavio je australski plus-size model, 23-godišnju Georginu Burke, za svoje prvo zaštitno lice.

12.2.2014.
9:54
VOYO logo

Burke je potpisala jednogodišnji ugovor s brendom koji ima 236 dućana širom svijeta i nudi odjeću za žene s brojevima od 42 do 58.

Prvi posao za njih odradila je za katalog kupaćih kostima, gdje se na naslovnici pojavljuje u jednodijelnom kostimu s horizontalnim prugicama, rušeći tako sve predrasude o tome da bi punije žene trebale izbjegavati takvu odjeću.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Manekenka se oduševila kada je saznala da joj je ponuđen ugovor. 'Potpuno sam se izbezumila. Ugovor nekog plus-size modela s brendom nije se dogodio godinama i nisam mogla dobiti bolju kompaniju', izjavila je za WWD.

'68 posto žena u Americi nosi veličine preko 42. Zašto i nas ne mogu stavljati u časopise? Tko je uopće rekao da mi nismo dovoljno dobre da budemo tamo? Što je loše u tome da me stave za zaštitno lice kampanje ili koristite punije žene u časopisima?', pita se mlada Georgina, koje je otkrivena prije godinu dana u svom rodnom gradu Brisbaneu, kada joj je ambicija bila postati voditeljica vremenske prognoze.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sada ima malo drugačije snove. 'Naravno, san svakog modela je da bude u Vogueu, ali u biti, ako se zbog mene neka žena osjeća sjajno, dobro radim svoj posao', kaže.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
bomba
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo