POPUST -30% /

Obrana i zaštita od trgovina: Podli psihološki trikovi koje trgovački lanci koriste da vam kontroliraju um

Image
Foto: Internet

Većina nas misli da mi imamo prejak um da bi se nas tako olako kontroliralo. Nismo mi tako jednostavni. I onda odemo i kupimo 743 hladnjaka, 50 patlidžana i sok od pljuvačke. Jer smo mi to 'željeli'. Međutim, to nije istina. Nismo niti svjesni koliko podlih trikova ima koji će trgovački lanci spremno iskoristiti da bi vama opustošili novčanik. Zato smo napravili ovaj članak s kojim ćemo vam pomoći da se borite protiv tih trikova. Da biste vidjeli o čemu pričamo, kliknite 'SLJEDEĆA'.

3.7.2019.
12:17
Internet
VOYO logo

Šećer na kraju

Jeste li se ikada zapitali 'Zašto ja sad moram ići preko sedam gora, sedam dolina, preći Tihi ocean i Slunj da dođem do prokletog šećera?' Trgovine UVIJEK stave stvari koje se najčešće kupuju na kraju trgovine. To nije slučajnost. Oni vas tjeraju da prođete kroz sve da biste više kupovali ono što vam je 'usput'. Kao 'E, vidi, patlidžan je na popustu. Mrzim ga, ali moja cura ga voli. Ona voli kruh i patlidžan.' (također normalna stvar za pomisliti)

via GIPHY

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
3/15
savrseni
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
PRIMJER UPORNOSTI I VIZIJE /

Jedna od najvećih živjela je ispred svog vremena. Njezine trendove i danas slijedimo