Naglašena silueta, voluminoznost, detalji koji čine razliku i netipična klasika, najbolji su opis vizije novog Lei Lou proljeća, ali i injekcija svima toliko potrebnih dobrih vibracija. Aleksandra nas ovom kampanjom uvodi u neki ljepši svijet, bez pandemija i ratova, u kojem je moda oružje za optimizam, ali i odličan medij za slanje snažnih poruka o životu i okolnostima.
Nova kolekcija Lei Lou by Aleksandra Dojčinović ostavlja bez daha: Slavi žensku ljepotu u svakom segmentu
"Nitko od nas nije imun na događanja u svijetu i sve nas je to na neki način dotaklo, ali vjerujem i osnažilo za dalje. Biti realan i svjestan oko onoga što imamo danas i optimistično gledati u sutra moto je svih nas umjetnika, jer je to jedini način da uvijek stvaramo drugačije i novo. Kampanja snimljena u Dubaiju je upravo zato vedra i pravi je uvod u ove tople dane pred nama, kada ćemo se svi napokon malo više družiti, barem se nadamo. Svi u timu uložili smo zaista veliki napor u ovu kolekciju, koja je već dostupna i na našem web shopu", kazala je naša najuspješnija dizajnerica Aleksandra koja je ovom kampanjom obilježila i jedan zanimljivi jubilej svog brenda.
Prošlo je, naime, punih deset godina otkako je potpisala prvi ugovor s concept storeom iz Emirata, što je ujedno bio početak proboja branda na internacionalna tržišta. Sjajan je ovo spoj mode i turizma, budući da je kampanja snimljena u raskošnim vrtovima luksuznog Four Seasons Jumeirah Beach Resorta, što je ujedno i sjajna promocija Hrvatske kao destinacije, ali i Dubaija kao omiljenog odredišta brojnih Hrvata.
Jedan je to od rijetkih brandova u svijetu koji su snimali kampanje na spomenutoj lokaciji. Zanimljiva se činjenica veže i uz Hrvatsku i Simona Cassona, predsjednika hotelskog poslovanja Four Seasonsa za Europu, Afriku i Bliski istok.
"Bili smo počašćeni što smo mogli ugostiti Aleksandru i njezin ikonični modni brend u našem Four Seasonsu u Dubaiju i smatram da su prelijepi krajobraz i arhitektura našeg resorta savršeno upotpunili Aleksandrin bezvremeni i elegantni dizajn. Nije tajna da Hrvatska ima posebno mjesto u mom srcu, jer moja supruga Danijela i ja provodimo neke od najljepših životnih trenutaka u našoj obiteljskoj kući u Istri", istaknuo je Casson.
"Lei Lou je oduvijek bio društveno angažiran brand i moja misija nikada nije bila ostaviti trag samo u modi. Osim toga, kroz svoj rad uvijek sam se trudila promovirati ljepote naše zemlje, a tako će biti i nadalje. Ako moj brand bude spona nekih novih, lijepih, poslovnih priča iz Hrvatske, ja ću biti najsretnija na svijetu i upravo zato me i vesele ovakve suradnje", zaključila je Aleksandra.
Za dozu lijepih vijesti pobrinula se ovih dana hrvatska dizajnerica Aleksandra Dojčinović, koja je kampanju za novu kolekciju snimila u čarobnom Dubaiju. Lei Lou se, uz to, ovo proljeće u potpunosti vraća svojim modnim korijenima, pa je predstavljena kolekcija zapravo oda ženstvenosti u punom smislu, budući da slavi ljepotu, ali i mir, u savršenom skladu s idiličnom pozadinom u kojoj je snimana.