Gucci je za svoju novu kolekciju povukao cool potez: Snimio je kampanju sa stanovnicima Rima u glavnoj ulozi

Image
Foto: Instagram, Gucci

Ovoga puta zvijezde su 'obični' ljudi

18.9.2017.
15:12
Instagram, Gucci
VOYO logo

Kampanja za novu Gucci Cruise 2018 kolekciju iznenadila je mnoge, posebice zbog drukčijeg pristupa u prezentaciji odjeće i oštrog oka iza objektiva britanskog fotografa Mick Rocka. Često nazivan 'Čovjekom koji je slikao sedamdesete', Rock je sinonim za fotke glazbenih zvijezda poput Blondie, Davida Bowieja i grupe Queen.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U fokusu kampanje su stanovnici Rima koje je Rock fotografirao u svojim domovima i lokalnim vrtovima. "Ono što mi je uvelike pomoglo u fotkanju ove kampanje je inspirativna odjeća koja je toliko nevjerojatna i živopisna. Fokusirao sam se na ljude koji me zanimaju", rekao je Rock.

Kampanja uključuje ljude oba spola i svih starosnih skupina koji su na prirodan, svakidašnji način uspjeli prenijeti ljepotu Cruise 2018 kolekcije koja je inspirirana drevnih civilizacijama. Muška i ženska odjeća iz ove kolekcije bit će predstavljena 20. rujna na dan otvaranja Milanskog tjedna mode.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Evo nekih fotki iz kampanje:

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo