Umjetnički performans priredio je diplomirani dizajner Toni Rico, koji je predstavio izvorni autohtoni kulturni i zaštićenih hrvatski proizvod – nakurnjak!
Vjera Viličnik po prvi se puta predstavila domaćoj publici. Vjera je prikazala kolekciju koje se sastoji od miksa njenih novih komada za nadolazeće proljeće/ljeto te njezinih najdražih komada i modela iz nekoliko zadnjih sezona. Kolekcija obiluje svilom, šifonom, ručno rađenim cvjetovima i dugim lepršavim haljinama. Boje su vesele, spremne da se uklope u proljetno cvijeće i ljetne destinacije, kao što su jarko plava, zelena boja limete te nježno lila.
Žena u Artiđaninoj viziju mora uvijek biti pomalo alternativna, ali opet uvijek vrlo ženstvena i zavodljiva. Tim riječima bi i najbolje mogli opisati novu kolekciju nastalu u ateljeu Artiđana iza čijeg se imena krije Ana Ćavar. Simetrija i asimetrija su njeno glavno obilježje, koje u kontrapunktu grade skladne linije moderne i samosvjesne žene. Dašak prugica i točkica razbija jednobojnost materijala, dok ih sama konstrukcija čini vrlo zanimljivim.
Zajedno s Artiđaninom dekonstrukcijom pričom, imali smo prilike vidjeti i novu kolekciju torbi Bags by Kristina pod imenom 'Moj Škoj'. Ekskluzivna linija unikatnih torbi s motivima škoja predstavlja neodoljiv spoj Kristininih fotografija različitih motiva i vrhunske kože što će posebno osvojiti sve ljubiteljice poslovnog stila, ali i sve pripadnice ljepšeg spola koje teže individualnosti i izraženom stilu.
Uvijek originalni modni dizajner Toni Rico je, malo je reći, iznenadio sve prisutne svojim umjetničkim performansom. Naime, Toni je prošli tjedan izložio u Galeriji Karas svoju viziju nakurnjaka, dijela hrvatske kulturne i narodne baštine.
Na postdiplomskom studiju modnog dizajna proveo je tjedan dana u malom selu na granici s Mađarskom gdje se još poštuju stari hrvatski zanati i od pruća pletu razni proizvodi.
Upravo ga je nestajanje starih zanata zajedno sa šibama inspiriralo da napravi kalupe za hrvatski zaštićeni proizvod - nakurnjak koji izvorno potječe iz Like, ali su ga pravili i nosili u gotovo svim dijelovima Hrvatske.
Toni je tako sam ispleo sve nakurnjake od pruća te ih poput kostima odjenuo na svoje manekene upozoravajući tako na tešku gospodarsku situaciju koja utječe na sve u Hrvatskoj pa tako i na modne dizajnere kojima je izuzetno teško i koji teško uspijevaju živjeti i zarađivati svoj kruh svojim radom.
Londonski brand Hemyca, obožavan od strane Anne Wintour, a koji odijeva i celebritye poput Alicie Keys, Nicole Scherzinger, Sophie Ellis-Bextor, Cheryl Cole i mnogih drugih predstavio je svoju dugo proljetno/ljetnu kolekciju 'Unpredicted' koju je prije ovoga predstavio na Londonskom tjednu mode.
Hemyca u ovoj kolekciji koristi ogoljenu paletu boja, koristeći samo četiri boje kroz cijelu kolekciju, porculanski bijelu, stakleno plavu, pergamentno smeđu i crnu. Zanimljivi prozirno izrezani materijal proteže se kroz cijelu kolekciju koja je unatoč prozirnim dijelovima izrazito nosiva u svim situacijama. Kako to vole reći dizajnerice ove modne marke - Helen i Myra, luksuzna modna marka Hemyca cilja na fashionistice koje cijene dizajn, jednostavnost, posebnost i najkvalitetnije materijale. Hemyca je još jednom pokazao svu kvalitetu britanskog dizajna.
Po prvi puta na Dreft Fashion Weeku Zagreb svoju bezvremensku kolekciju predstavila je i poznata modna stilistica i dizajnerica Marija Cvitanović svojim brandom 'Marka'. Gradeći karijeru kao kostimografkinja kroz mnogobrojne sapunice poput Ponosa Ratkajevih i Običnih ljudi te pišući modne kolumne za poznate hrvatske časopise, Marija je poznata javnosti kao žena s izrazitim osjećajem za stil, modu i modne trendove.
Temelj njezinog stvaranja je ženska silueta i profinjena elegancija. Prošlogodišnju svilu zamijenila je pamučno-vunenim tkaninama, romantičan stil urbanim i bezvremensko zavodljivim, a uske su haljine ostale uske, no prikrao se i pokoji kaputić. Kreirala je praktične haljine koje se u nekoliko poteza mogu pretvoriti u neodoljiv kostim, pelerinu, prsluk, jaknu, kaput ili suknju.
Koristeći se patentnim zatvaračima stvorila je multifunkcionalne odjevne predmete koji pokazuju Marijinu inovativnu i kreativnu crtu. Kolekcija je bazno izgrađena na crno-bijelom bukleu uz tri najdraže Marijine boje: crvenu, kraljevsko plavu i crnu, a obilježena je simboličnim brojem tri.